Hebde gij dat allemaal nodig?
Compenseren voor iets anders hé.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebde gij dat allemaal nodig?
Compenseren voor iets anders hé.
Ik vind het wel onrespectvol om naar @Mulan te refereren als een garage.parkeren is wel een probleemke soms, vooral die parkeergarages zijn ambetant.
Jezus man, gij moet echt wel een klein pietje hebbenDat vervangt mijnen auto. Geen filestress meer, parkeren is wel een probleemke soms, vooral die parkeergarages zijn ambetant.
De grot van Ali Baba dan?Ik vind het wel onrespectvol om naar @Mulan te refereren als een garage.
zonder een veronderstelling te maken dat er 40 noeste forumgangers daar hun ding mogen doen natuurlijk.RIIIIIICHARDDDDe grot van Ali Baba dan?zonder een veronderstelling te maken dat er 40 noeste forumgangers daar hun ding mogen doen natuurlijk.
Waarom had ik dit eerst gelezen als 40 roeste forumgangers?dat er 40 noeste forumgangers

Geen idee hoeveel roest er op jou zit, maar hier nog geen last.Waarom had ik dit eerst gelezen als 40 roeste forumgangers?![]()
Maar noest zijt ge ook ni ehGeen idee hoeveel roest er op jou zit, maar hier nog geen last.

Zo fit als een hoentje hier !Geen idee hoeveel roest er op jou zit, maar hier nog geen last.

Oei, bang dat je door de feestdagen niet tijdig op de pot zal raken?Zo fit als een hoentje hier !
Ik bereid mij wel voor op een aantal slapeloze nachten!![]()
Alles wat met die zaken te maken heeft, laat ik graag over aan anderen die er wel kunnen van genieten!Oei, bang dat je door de feestdagen niet tijdig op de pot zal raken?

Ik wens niet met deze post vereenzalvigd te worden aub....Alles wat met die zaken te maken heeft, laat ik graag over aan anderen die er wel kunnen van genieten!
@Ruigen Das : zat er zo geen anaal zalfke in uw collectie voor zulke problemen?
Waarom had ik dit eerst gelezen als 40 roeste forumgangers?![]()

Vanboven kan ik u dat niet beloven .![]()
Omdat ik fan ben van het vikingtype?![]()
MisterV is al met de boot naar IJsland gevaren, veel meer Viking dan dat vind je ze niet op BG. En qua Vikinglooks zit het ook redelijk snor. Het schijnt wel dat die flanellen hemdjes dragen.
En qua Vikinglooks zit het ook redelijk snor.