Kingping
Member
ja nee, kem 3 posts gelezen om door te hebben dat het om "the bachelorette: double edition" ging.Over overrijpe kaas momenteel en ook over tekeningetjes aanbrengen op een penis , wees welkom!!
kzen spot on zekers ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja nee, kem 3 posts gelezen om door te hebben dat het om "the bachelorette: double edition" ging.Over overrijpe kaas momenteel en ook over tekeningetjes aanbrengen op een penis , wees welkom!!
Over een maand of twee lanceren we Ex on the Beach: Double Dutchja nee, kem 3 posts gelezen om door te hebben dat het om "the bachelorette: double edition" ging.
kzen spot on zekers ?
eerst nog temptation island héOver een maand of twee lanceren we Ex on the Beach: Double Dutch
Ex is a Bitch: Double DumpedOver een maand of twee lanceren we Ex on the Beach: Double Dutch
Het GING een lovend verslag worden, maar blijkbaar is het nogal ne Player die van de ene naar de andere euh..vliegt?Waar blijft dat uitgebreid verslag hier eigenlijk, t zal nimeer voor dit jaar zijn zeker?
Niet dat ik erop zit te wachten, maar dan kunnen we het een en ander uitsluiten

Hier: Lucht-doelraketten om concurrentie die via de autostrade komt uit te schakelen, een uitgebreide toybox, collectie massagegels, een zacht bed voor wanneer ze lid wil worden van de miles high club en een thermos chocomelk. Als ik daar in mijn pilotenpak sta en eens met mijn Rolex pilotenhorloge flash zal dat karoo hemdje rap vergeten zijn![]()
Mijn koers staat ingesteld op de Vlaamse Ardennen hé, waarom denk je anders dat ik een thermos chocomelk meeheb?Het GING een lovend verslag worden, maar blijkbaar is het nogal ne Player die van de ene naar de andere euh..vliegt?![]()

Om daar echte pieken te zien?Mijn koers staat ingesteld op de Vlaamse Ardennen hé, waarom denk je anders dat ik een thermos chocomelk meeheb?![]()

Jaja...veel autostrade van doen natuurlijk om tot hier te komen...Mijn koers staat ingesteld op de Vlaamse Ardennen hé, waarom denk je anders dat ik een thermos chocomelk meeheb?![]()

Geen last van die trage boerenwegels hier met mijn helikoptertjeJaja...veel autostrade van doen natuurlijk om tot hier te komen...![]()

Als ge in het hol van Pluto gaat wonen.Jaja...veel autostrade van doen natuurlijk om tot hier te komen...![]()

Heeft Mulans hol een actieradius?Zolang ik binnen @Mulan haar actieradius zit klaag ik niet.
Geen vragen stellen waarop je het antwoord niet wil weten.Heeft Mulans hol een actieradius?
Hij woont hier "een scheet af" dus ook in het hol van Pluto.Als ge in het hol van Pluto gaat wonen.![]()
Ik sta van hier op een half uur in Brugge hé! En massageolie zit in mijn standaard noodgevallenkit in den auto.![]()
Fyi boys ik zit momenteel niet in Brugge maar regio EekloOm ter eerst dan maar? Ik moet enkel maar autostrade doen!
En ik weet waar ik moet zijn in Brugge!![]()

Die Brugse waar ik ooit nog mee heb gedated kwam oorspronkelijk uit Eeklo, ik weet daar nog wel een goeie landingsplek voor mijn helikopter.Fyi boys ii zit momenteel niet in Brugge maar regio Eeklo
Denk dat @Slyke het dichtste is momenteel.
Nikske show in Brugge, show in de Vlaamse Ardennen ja

Hier: Lucht-doelraketten om concurrentie die via de autostrade komt uit te schakelen, een uitgebreide toybox, collectie massagegels, een zacht bed voor wanneer ze lid wil worden van de miles high club en een thermos chocomelk. Als ik daar in mijn pilotenpak sta en eens met mijn Rolex pilotenhorloge flash zal dat karoo hemdje rap vergeten zijn![]()