Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Als je ook maar 1/10de eruit ziet zoals op die foto neem ik alles terug wat ik ooit gezegd heb.

Maar ik zit wel safe denk ik na de lepelfoto.
Aangezien ik niet de minste ambitie heb om door jou fysiek aantrekkelijk gevonden te worden: zelfs mijn onderarm past nog niet eens in haar broekspijp, tussen mijn borsten hangt een navel ipv een kettingkje en ipv zongebruind ben ik vissenlijkwit!

😇

Aangezien ik niet de minste ambitie heb om door jou fysiek aantrekkelijk gevonden te worden: zelfs mijn onderarm past nog niet eens in haar broekspijp, tussen mijn borsten hangt een navel ipv een kettingkje en ipv zongebruind ben ik vissenlijkwit!

😇

1 positief ding kan ik wel kwijt. Je stelt nooit teleur.

Wat een gecompenseer hier zeg...

Ik zie dat diene fighter helicopter wel maar een klein spoilerke heeft... Zou dat ook gelden voor de piloot? :unsure:

Standaard uitrusting hier; massagegel, tintelende gel, dames karoo hemdje, sneakersokjes en Anusol.
Ja, wat dat laatste er zit tussen te doen weet ik ook niet, maar da's een cadeautje van @Ruigen Das ...
Hier: Lucht-doelraketten om concurrentie die via de autostrade komt uit te schakelen, een uitgebreide toybox, collectie massagegels, een zacht bed voor wanneer ze lid wil worden van de miles high club en een thermos chocomelk. Als ik daar in mijn pilotenpak sta en eens met mijn Rolex pilotenhorloge flash zal dat karoo hemdje rap vergeten zijn 😈

Terug
Bovenaan