MisterV
Well-known member
Ok, wanneer plannen we dat in?Daar heb ik geen foto's van hoor. Das een one-on-one ervaring![]()
IkWie zegt dat ik dat bij hem ga demonstreren![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, wanneer plannen we dat in?Daar heb ik geen foto's van hoor. Das een one-on-one ervaring![]()
IkWie zegt dat ik dat bij hem ga demonstreren![]()

Elk doet met zijnen bout wat hij wil.
Je hebt vagina verkeerd geschreven.je hebt penis verkeerd geschreven
Wie zegt dat ik dat bij hem ga demonstreren![]()

(je bent dan ook de enige die dat zegt)Zo dominantOk, wanneer plannen we dat in?
Ik![]()

Compenseren voor iets anders hé.Zo dominant![]()
Ze moeten zelfs met compensatiepuntjes werken! Zo erg is het ...Compenseren voor iets anders hé.

Cocktease dan ook nog?@MisterV is wel ne vuile cocktease. Vanalles zeggen en willen doen en dan paar zinnen later mij afkappen en kan hij het ineens niet meer waarmaken! Don't get my hopes up en we weten toch dat je met Mulan bent![]()
Awel ja!
Ja vulvatease nog nooit van gehoord ze. I use it for both

Clit-teaseAwel ja!
Ja vulvatease nog nooit van gehoord ze. I use it for both![]()

Clit-tease
Ma ge moet natuurlijk wel venten zoeken die dat kunnen vinden.

![]()
Als ge het niet kunt vinden zijt ge écht nie goed bezig![]()
Pfff... en hij krijgt hem niet eens in versnelling gelegd...Maar zeg dat tegen @MisterV die blijkbaar enkel de pretpook kan vinden.
Dat heeft ze!Ma ge moet natuurlijk wel venten zoeken die dat kunnen vinden.

Dat heeft ze!
In tegenstelling tot anderen wiens naam we hier maar niet zullen vernoemen, ben ik daar wél mee bezig!
Deze dame weet er alles van:![]()
Als ge het niet kunt vinden zijt ge écht nie goed bezig![]()

Dat heeft ze!
In tegenstelling tot anderen wiens naam we hier maar niet zullen vernoemen, ben ik daar wél mee bezig!

Voor de stille meelezers: wij werken met pluspunten ipv compensatiepunten!