Chocomelk bedoel je?Tijd en boterhammen!![]()
Ja amai nee ze zouden nogal ogen trekken bij onze gesprekkenOei-oei, ik mag hopen van niet...![]()
Ik wel nog wat?Ik kan niet wachten...
Jij wel nog?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chocomelk bedoel je?Tijd en boterhammen!![]()
Ja amai nee ze zouden nogal ogen trekken bij onze gesprekkenOei-oei, ik mag hopen van niet...![]()
Ik wel nog wat?Ik kan niet wachten...
Jij wel nog?

Is dat zo @Slyke?Maar jullie zouden zo graag willen! Op zijn minst een date hé mannekes!
Het BG tribunaal heeft beslist dat jullie op zijn minst moeten proberen.
Tijd voor een privéberichtje!

Begin er maar aan. Straks is het moment voorbij!Tijd voor een privéberichtje!![]()
Seg! Laat die eens hun eigen tempo volgen!Begin er maar aan. Straks is het moment voorbij!

Ze is van Regio Brugge zeker? Bootjes varen en 's avonds naar de Bingo-avond met een Trippel daarbij. Easy going.Ik denk dat het tempo dat we graag zouden willen volgen redelijk overeenkomt bij @xAnyana en mij.
Alles op zijn tijd!![]()
Allez en nog niemand die hier op ingaat of (wilde) speculaties over doet? Ik zeg maar wat; resultaat van de SOA test afwachten bijvoorbeeld!Naaaah, eigenlijk niet. Alleen nog wat dingen uit te zoeken eerst vooraleer we het BG/FB-officieel maken.
Tssss... Die is al gekend hoor!Allez en nog niemand die hier op ingaat of (wilde) speculaties over doet? Ik zeg maar wat; resultaat van de SOA test afwachten bijvoorbeeld!
Ik ben ne gever!Tssss... Die is al gekend hoor!
nu nog wachten tot de behandeling aanslaat van die vieze beesten die wannez me gaf!![]()
Tssss... Die is al gekend hoor!
nu nog wachten tot de behandeling aanslaat van die vieze beesten die wannez me gaf!![]()
Ik doorbreek de cirkel!Ik ben ne gever!

Cirkel?Ik doorbreek de cirkel!![]()

"Give it forward", daar doe ik niet aan mee.Cirkel?![]()
Ha! Maja cirkel is in die context wel wa bizar want veronderstelt dat het terugkomt waar het begon"Give it forward", daar doe ik niet aan mee.
Nuja mijn geest kan wel wat bedenken.Leek me de evidentie zelve, vroeg of laat?Ha! Maja cirkel is in die context wel wa bizar want veronderstelt dat het terugkomt waar het begonNuja mijn geest kan wel wat bedenken.

Wannez is al een vies beest?Tssss... Die is al gekend hoor!