Slyke
Well-known member
Da's natuurlijk het voordeel als je voor een jong nieuw model gaat...Ik ben niet te blussen. Mijn batterij gaat eeuwen mee.
*Lucky me*
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's natuurlijk het voordeel als je voor een jong nieuw model gaat...Ik ben niet te blussen. Mijn batterij gaat eeuwen mee.
Ge moet zelf ook wel meekunnen natuurlijk?Da's natuurlijk het voordeel als je voor een jong nieuw model gaat...
*Lucky me*

Daar zijn techniekjes voor!Ge moet zelf ook wel meekunnen natuurlijk?![]()

Ik ben benieuwdDaar zijn techniekjes voor!![]()
Aha nu durfde niks meer zeggen nu Mulan hier is he!MisterV doesn’t share food en houdt het bij @Mulan![]()
Dan zit ik ook wel aan 4 ja
Mijn vrienden niet meegeteld (mannen apart dus) want die kende ik al! Daarom dat ik dacht amai Mulan ... maar nee dus 
2e keuze is ook een keuze @xAnyana
Buiten BG + BG samen zit ik wel aan 4 op minder dan een half jaar.Ik ben benieuwd
Aha nu durfde niks meer zeggen nu Mulan hier is he!
En ik had Mulan haar post gelezen als "laatste halfjaar ipv anderhalf jaar"Dan zit ik ook wel aan 4 ja
Mijn vrienden niet meegeteld (mannen apart dus) want die kende ik al! Daarom dat ik dacht amai Mulan ... maar nee dus
![]()

Altijd maar proberen, hé...Nu begint die weer @Slyke het duurt toch nooit lang hé![]()

AlrightBuiten BG + BG samen zit ik wel aan 4 op minder dan een half jaar.![]()

Technisch gezien ben ik de "gevangene".Alright
En nu toch een vis gevangen op het BG forum. Niet loslaten he voor ge binnengehaald hebt![]()
Maar is niet erg! 
AH BON!Technisch gezien ben ik de "gevangene".Maar is niet erg!
![]()

Dus na anderhalve maand ist al tijd voor de volgende? Dan hebben we nog een week of twee?Buiten BG + BG samen zit ik wel aan 4 op minder dan een half jaar.![]()
Ik heb al gezegd dat hij goed is in initiatief nemen!![]()