MisterV
Well-known member
Of niks?
Een gewoon hemdje is anders ook goed en een slipje...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of niks?
Ben jij dit Slyke of is dit AI?Ooooh, was al een paar keer komen kijken vandaag. Redelijk wat berichtjes gemist waarin ik vernoemd werd, maar nog geen tijd gehad om te reageren.
Ik ga misschien voor het eerst in Zwam eens een serieuze reactie posten...
Ik zit inderdaad niet meer in die range @xAnyana . En uiteraard snap ik wel dat er ergens een leeftijdsgrens is, want anders wordt het algauw bompa die op stap is met zijn kleindochter ofzo... (nuja, zoals @Mulan ook al geschreven had, zit ik er wel een beetje boven, maar niet extreem en misschien voel ik mij ergens tussen de 25 en 30 ofzo).
Maar het scoren van jongere dames ofzo, is wel iets wat ik totaal niet herken. Er zullen misschien wel mannen zijn die altijd voor iemand jonger willen gaan, maar daar herken ik mijzelf niet in.
Idem voor iemand die zegt dat hij wel graag eens een blondje of een zwartje, of een Aziatisch of Columbiaans meisje wil scoren, gewoon omdat ze 'die dan ook eens gehad hebben'. Ik weet dat zulke zaken gebeuren, maar bij mij is dat nooit ergens een voorwaarde om een relatie met iemand te beginnen.
Wat ik persoonlijk dan veel belangrijker vind is die mentale klik met iemand hebben (wat nog niet helemaal hetzelfde is als een vonk). Als je uw maatje kan vinden, waarnaar je elke dag naar kan verlangen en geen enkel moment hebt dat het samenzijn als een verplichting aanvoelt, dan sta je al heel ver.
Iemand waarmee je uren kan babbelen en al de rest rondom u doet vergeten, zoiets...
Hoe ouder je wordt, hoe meer dat je wel merkt dat die leeftijden wat vervagen.
Wat er wel belangrijk is, is de leeftijdsfase waarin iemand zich bevindt. Toen ik nog student was in het hoger onderwijs, heb ik kort iets gehad met iemand die 5 jaar ouder was.
Ze werkte al, had een rijbewijs, etc..., terwijl ik gewoon student was en dat voelt heel erg vreemd aan.
Voor corona leerde ik iemand kennen die in een brasserie werkte, waar ik vroeger na het werk regelmatig eens een spaghetti ging eten.
We leerden elkaar beetje bij beetje beter kennen en de gesprekjes tijdens haar werk werden alsmaar langer en aangenamer.
Ik had wel door dat ze een pak jonger was dan mij (en omgekeerd zij ook dat ik veel ouder was), maar toch was er een aangename klik.
Uiteindelijk hebben we dan eens afgesproken en het is uiteraard daarover ook gegaan. Het was al vrij snel duidelijk dat dat grote leeftijdsverschil eigenlijk geen struikelblok zou zijn voor ons, niet voor haar en ook niet voor mij.
Het is niks geworden omwille van een totaal andere reden (wat ik nu niet ga vermelden hier, want anders zou het snel duidelijk worden voor iemand die hier meeleest om wie het gaat en dat wil ik absoluut niet).
Om maar te zeggen dat op liefde geen leeftijd staat en het soms totaal anders kan verlopen dan dat je zelf wil.
Misschien denken jullie nu dat ik dat hier allemaal schrijf om het hart van @xAnyana te veroveren, maar dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn.
Ik ken @xAnyana totaal niet, maar haar berichtjes geven mij altijd wel een glimlach en ik denk echt oprecht dat ze een schatje is!
Ik wens haar dan ook de liefde van haar leven toe (of wat ze ook zoekt) en ik geloof zeker dat dat in orde zal komen! x

Ja, maar het is anderzijds wel gel waarbij je geen allergische reacties krijgt op de huid.Ja dat is echt geen zwam. Een beetje zoals glijmiddel op waterbasis, wordt snel een vies plakkerig boeltje. En het geurtje dat in die Durex massagegel zit blijft dagenlang aan uw handen plakken.
Dat was het hart dat sprak, maar niet het 'hart' zoals je onlangs bedoelde hier...Ben jij dit Slyke of is dit AI?![]()

Nee, nee! Langzaam spanning opbouwen, dus het slipje is absoluut minimum!Of niks?
Toch geen durex orgasm intense gel? Das idd niet om te masseren en kunde geen heel lichaam mee doenIk heb ook nog zo'n klein tubeke ongeopende tintelende gel liggen, maar dat past wel niet in de massage zoals ik hierboven geschreven heb...
Dat hangt er vooral van af of @xAnyana heel erg getroost moet worden of niet...

Mijn glijmiddel op waterbasis is helemaal niet plakkerig? Heb die juist liever dan gewone want die smaken viesJa dat is echt geen zwam. Een beetje zoals glijmiddel op waterbasis, wordt snel een vies plakkerig boeltje. En het geurtje dat in die Durex massagegel zit blijft dagenlang aan uw handen plakken.

Ma ik heb geen hemdjes

Ma die andere zijn zo viesJa, maar het is anderzijds wel gel waarbij je geen allergische reacties krijgt op de huid.
Die gels op waterbasis drogen ook zo snel op en dan zit je te masseren op zo'n opgedroogde plaats en dat is ook niet echt aangenaam.
Nu alst enkel om te masseren is geen probleem ma dan neem je geen glijmiddel 
En wat met de snoksokken?Nee, nee! Langzaam spanning opbouwen, dus het slipje is absoluut minimum!
teveel taalvouten schrijventZoals?
Aha! Dewelke is dat?Mijn glijmiddel op waterbasis is helemaal niet plakkerig? Heb die juist liever dan gewone want die smaken vies![]()
Deze is het:Toch geen durex orgasm intense gel? Das idd niet om te masseren en kunde geen heel lichaam mee doen
En hallooo zeg![]()
Aha! Dewelke is dat?

Hmmmz die ken ik niet dus gewoon glijmiddel maar dat tintelt? Hopelijk niet te straf dan want als mensen dat tijdens de seks gebruikenDeze is het:
![]()
Durex Play Tingling - Waterbasis Glijmiddel - 50 ml | bol
Durex Play Tingling - Waterbasis Glijmiddel - 50 ml. INTIEME DELEN EN MASSAGE: Geschikt voor gebruik op intieme delen en voor lichaamsmassage CONDOOM EN...www.bol.com
Maar nog niet geopend, dus nog niet geprobeerd.

Heu... Dat was een discussie waar ik niet bij was, denk ik.En wat met de snoksokken?
@MisterV vrouwen hebben geen snoksokken hé. Hij vraagt het denk ik aan jouHeu... Dat was een discussie waar ik niet bij was, denk ik.
Ik zie graag korte sneakersokjes bij vrouwenvoetjes (om ze daarna wel uit te doen natuurlijk bij de massage).

Ja, die ken ik. Het is inderdaad die die redelijk snel opdroogt...Allé ik vind die wel oké. En ja da droogt rapper op maja![]()
Ja ook ervaring mee, geen zo'n fan van. Liever siliconenbasis hierJa, die ken ik. Het is inderdaad die die redelijk snel opdroogt...
(maar daar moet je niet mee beginnen masseren)Ja, die ken ik. Het is inderdaad die die redelijk snel opdroogt...
Hebben die op waterbasis dat allemaal niet?Ja ook ervaring mee, geen zo'n fan van. Liever siliconenbasis hier(maar daar moet je niet mee beginnen masseren)
You get the point
Uhm ik heb gewoon korte kousjes grotendeels?Die heb ik ook niet gesnapt....
Sneakersokjes heb je wel, @xAnyana ?

Ja met een ex die dat allemaal niet deed was dat geen zo'n issueMaar als ge siliconenbasis neemt kunt ge dan euhm wel niet meer uhm andere dingen tussendoor doen of erna of als ge per ongeluk aan uw mond zit of kweetniYou get the point
![]()