AIs dat food uit een airfryer?
Ik concentreer mij enkel en alleen nog op @xAnyana 'tje ...
Bij mij komt ze wel op nummer 1 en hoeft ze niet op een wachtlijst te staan!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AIs dat food uit een airfryer?
Ik concentreer mij enkel en alleen nog op @xAnyana 'tje ...
Bij mij komt ze wel op nummer 1 en hoeft ze niet op een wachtlijst te staan!![]()

Ohhh dichtbij ofwatMag ik bij location beginnen?
Niet zo ver van Brugge...![]()

Of man met een pruik opAan welke vrouwelijke BG'ster kan die nog gekoppeld worden?

FTFYOf man met een flanellen hemdje en met een pruik op![]()

Het hemd wel, de pruik niet meerFTFY
Ik heb dat niet in mijn kast hangen!

En draag je die karoo hemden nog?Het hemd wel, de pruik niet meer![]()

Als dat hier niet meer marcheert met @Mulan : Ik heb al de nodige ervaring met een Brugse. En tis maar een half uurtje rijden. (van mijn werk)Ohhh dichtbij ofwat![]()
En de leeftijd?![]()
Als @MisterV in de range past, dan ik ook...

Ja zenne!En draag je die karoo hemden nog?![]()
Omgekeert?Als dat hier niet meer marcheert met @Mulan : Ik heb al de nodige ervaring met een Brugse. En tis maar een half uurtje rijden. (van mijn werk)
Geen idee van de leeftijdrange, maar omgekeert geldt dit dan ook:
Dus ge moogt nog efkes op de wachtlijst blijven![]()

OK, dat is echt een schaamtelijke kemelOmgekeert?![]()

Bij mij komt ze wel op nummer 1 en hoeft ze niet op een wachtlijst te staan!
Dit is geen gezwam, maar ik i had vroeger een collegae uit Brugge (Zedelgem eigenlijk).Ik heb al de nodige ervaring met een Brugse.
Niemand wil graag het dutske zijn dat op de tweede plaats komt...
Mja oké, die Brugse waarover ik spreek woonde in Brugge maar kwam uit Eeklo. Dus bonuspunten voor jouw accentvoorkeur en eerste plaats op je lijst. Go get her karooke!Ik was zo verliefd op haar Brugse accent, niet normaal !
Het zou kunnen dat je die rapper nodig hebt dan je wou op die manier!Als dat hier niet meer marcheert met @Mulan : Ik heb al de nodige ervaring met een Brugse. En tis maar een half uurtje rijden. (van mijn werk)
Geen idee van de leeftijdrange, maar omgekeerd geldt dit dan ook:

Context is key. Tis hier zwam hé misses.Het zou kunnen dat je die rapper nodig hebt dan je wou op die manier!![]()
Ze is van Kortrijkse afkomst.Dus Brugse BG-meisjes hebben sowieso een streepje voor! Altijd!
Een beetje zoals onze ruigen met zijn flanellen hemdjes...

Context is key. Tis hier zwam hé misses.
Idem!Ze is van Kortrijkse afkomst.![]()
Idem!Maar het is wel een schatje!![]()

Je mag slyke dus ook iets gunnen hoor.Idem!
Idem!![]()