Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Do not agree, soms ligt de navel dus redelijk hoog, volgens mij dus onder dat knoopke van da hemdje. Maar er is op die plek wel lichte blur, dus mss hebt ge gelijk :thinking:

Blijft ondanks alles een ferme poes... :love:
Volgens mij net onder dat ene uitsteekselke (het midden) van dat shirtje. Onder het knoopke zou wel heel hoog zijn.

Leuk voor jou maar totaal niet mijn type.
Wel eentje die voor alfa's gaat vermoed ik, je hebt toch een Duitse klassewagen en Rolex mag ik hopen?
Niet 100% mijn type hoor, ben meer voor rosse deernes of brunettes

Maar wel schone foto, al dan niet gephotoshopt

En om op uw vraag te antwoorden, geeneen van de 2

Maar de zwoele blik is er wel op die foto...

Alé, speciaal voor u dan een schone roste deerne

Wij draaien opnieuw op algemeen verzoek:

750f3ce2cdcebfb3eae421f5bf3442b7.jpg

Mét rost tot bruin haar, mét streepjes (alé carreau'kes), en last but not least: Mét navel en alle toeters en bellen...

Alé, speciaal voor u dan een schone roste deerne

Wij draaien opnieuw op algemeen verzoek:

750f3ce2cdcebfb3eae421f5bf3442b7.jpg

Mét rost tot bruin haar, mét streepjes (alé carreau'kes), en last but not least: Mét navel en alle toeters en bellen...
Sorry hoor, maar als het om waanzinnige knappe redheads gaat, is er maar 1 die wint!

images

images

(Christina Hendricks van Mad men)

U vraagt, wij draaien:

Wel beetje NSFW :

Zijde zeker?

T'staat op tweeter, dus ok zeker ?

Here goes :

CYSTTlkUoAARa9d

:love:

Beste @Ruigen Das , het valt me wel op dat je regelmatig uw spoiler in een spoiler in een spoiler steekt.
Wees daar wel voorzichtig mee, hé...

Bij mij moet het geleden zijn van toen ik nog naar de Zillion Zundays ging dat me zoiets is overkomen... 🙈

Beste @Ruigen Das , het valt me wel op dat je regelmatig uw spoiler in een spoiler in een spoiler steekt.
Wees daar wel voorzichtig mee, hé...

Bij mij moet het geleden zijn van toen ik nog naar de Zillion Zundays ging dat me zoiets is overkomen... 🙈
Ik denk dat Ruigen gewoon op zijn eigen manier blijft meedoen aan de spoilerobsessie in deze thread?

Terug
Bovenaan