Ik kan daar maar 1 iets van denken:God dit werd echt veel sneller veel oncomfortabeler dan ik voor mogelijk hield, sorry forum!!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan daar maar 1 iets van denken:God dit werd echt veel sneller veel oncomfortabeler dan ik voor mogelijk hield, sorry forum!!!
want als er hard () bewijsmateriaal gepost wordt
Ik kan daar maar 1 iets van denken:
Waarom stuur jij nu berichten naar uzelf?Kreeg zonet deze dickpic in mijn personal messages van een forumlid dat liever in de anonimiteit wil blijven...
Laten we gewoon blij zijn dat ze deze gruwel niet meer moeten meemaken.
Waarom stuur jij nu berichten naar uzelf?
2 Venten willen een vrouw versieren, maar zijn enkel bezig over zichzelf, met op elkaar te kappen, of met penis te vergelijken. Dat is niet erg high value alpha hé boys.
Focus u eens op de dame, dat werkt veel beter.
Maak u geen zorgen, er is genoeg focus op "de dame". In zwam wordt er gezwamdGasten, ik heb het just nog maar gepost, en ge zijt alweer bezig:

Gasten, ik heb het just nog maar gepost, en ge zijt alweer bezig:
@Mulan heeft hier al gezegd dat niet de lengte belangrijk is, maar wel WAT je er mee doet!
Bijzonder dat nog niemand een mopje heeft gemaakt over de rode vlag die buitenhangt.Oei, red flag.... maandelijks 5tal dagen geen goed gezelschap dus. Bezint eer ge begint.
Vertel eens...Ik denk dat we best hierover eens zwammen..
Ik heb hier iets zien passeren over spaghettisaus en chocoladesaus. Waarschijnlijk heeft het daarmee te maken...
Houd u aan de regels eh man!Bijzonder dat nog niemand een mopje heeft gemaakt over de rode vlag die buitenhangt.
Jawel ... maar dan zeg je eerder pralines. Dus ik dacht chocolade he en zei dus chocoladexAnyana vindt manons geen "chocolade"![]()
Maar dan specifieker voor jou, manons!Wij maken ons geen zorgen, het wordt gewoon weer wat eentonig met al die steken en flirten en inside jokes.Maak u geen zorgen, er is genoeg focus op "de dame". In zwam wordt er gezwamd![]()
Excuses! Ge had de post nie goed gelezen.Jawel ... maar dan zeg je eerder pralines. Dus ik dacht chocolade he en zei dus chocoladeMaar dan specifieker voor jou, manons!
Gij hebt het nie goed gelezen ja!Excuses! Ge had de post nie goed gelezen.

We zouden ons beter concentreren op het aspect "intelligentie" in de slaapkamer.Wij maken ons geen zorgen, het wordt gewoon weer wat eentonig met al die steken en flirten en inside jokes.
Oooh, krijg je te weinig aandacht?Wij maken ons geen zorgen, het wordt gewoon weer wat eentonig met al die steken en flirten en inside jokes.

Sommigen onder ons zullen 'inside' inderdaad weinig kunnen doen en eerder beroep moeten doen op hun intelligentie.inside jokes.