Ik hoop oprecht voor jou dat er nog veel meer verschillen in jouw voordeel zijnT scheelt toch een 4 cm als ik u mag geloven.
In mijn voordeel![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop oprecht voor jou dat er nog veel meer verschillen in jouw voordeel zijnT scheelt toch een 4 cm als ik u mag geloven.
In mijn voordeel![]()

Moest str8 hier nog zijn, was deze zin een schoolvoorbeeld om hem taalles te geven.Ik hoop oprecht voor jou dat er nog veel meer verschillen in jouw voordeel zijn![]()
Jullie hebben allebei + en -!Ik hoop oprecht voor jou dat er nog veel meer verschillen in jouw voordeel zijn![]()
Geen idee, het is nu niet dat @Wannez in detail besproken is geweest. De plus- en minpunten zijn verder aan Mulan om te ontdekkenIk hoop oprecht voor jou dat er nog veel meer verschillen in jouw voordeel zijn![]()

Wees gerust schat, dit heeft niks met onzekerheid te makenAl die mannen die op een goed blaadje willen staan bij Mulan.
Zo onzeker over jezelf zonder die bevestiging?

En dit voelt voor JOU al ongemakkelijk?God dit werd echt veel sneller veel oncomfortabeler dan ik voor mogelijk hield, sorry forum!!!

"omdat we daar toch al wat dingen deden die de richting wel aangaven"Waarom vermeldt niemand plas- of poepseks bij hem?![]()
"Och, terwijl die vinger toch mijn prostaat aan het stimuleren was onder de douche...""omdat we daar toch al wat dingen deden die de richting wel aangaven"
Ik zou niet weten hoe je een beetje pipi of kaka probéért bij de seks.

+zijn anale fixatie, maw kaygell is fan van pegging+rimming.Dat verklaart die kappersauto van een paar jaar geleden.

Ik verwacht wel het nodige bewijsmateriaal bij dit soort ongefundeerde beschuldigingen.Quantité négligeable blijkbaar...
Dus hij moet een dickpic van jou posten?Ik verwacht wel het nodige bewijsmateriaal bij dit soort ongefundeerde beschuldigingen.

Nee dat is het hem net, al die veronderstellingen over iets waar geen bewijsmateriaal voor is, tsss…Dus hij moet een dickpic van jou posten?![]()
Misschien is hij de collega van je ex!Nee dat is het hem net, al die veronderstellingen over iets waar geen bewijsmateriaal voor is, tsss…

Daarmee dan dat ze hier zo lang heeft getwijfeld. Ze kwam duidelijk iets tekort bij hem.Misschien is hij de collega van je ex!![]()
Ja lap, ik zit daar 6 cm onder![]()
Quod erat demonstrandum!5 cm onder die 12 cm, dan schiet er niet veel meer over hoor![]()
Truken van de foor:Quod erat demonstrandum!
(lichaamslengte hé!)
) bewijsmateriaal gepost wordt vrees ik dat ik @Slyke met een minderwaardigheidscomplex opzadel. En zo ver moeten we het nu ook niet drijven in zwam.En daar heeft ze meer dan gelijk in@Mulan heeft hier al gezegd dat niet de lengte belangrijk is, maar wel WAT je er mee doet!