Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik liet eens een lief briefje en een doos chocolade achter. Het briefje vloog bij het papier en de doos ergens achteraan de kast. Dan weet je ook wel hoe het zitIk laat ook wel eens een lief briefje achter.

Je hebt wel veel nood aan het projecteren van uw eigen onzekerheden op andere BG'ers. Misschien moet je eens met iemand praten?
Of is het jaloezie omdat @Mulan mijn klein spoilerke heeft gezien en het uwe niet?![]()

1. Wat had je verkeerd gedaan.Ik liet eens een lief briefje en een doos chocolade achter. Het briefje vloog bij het papier en de doos ergens achteraan de kast. Dan weet je ook wel hoe het zit![]()
F for my comrade!Ik liet eens een lief briefje en een doos chocolade achter. Het briefje vloog bij het papier en de doos ergens achteraan de kast. Dan weet je ook wel hoe het zit![]()

F?F for my comrade!![]()
Tsss Mulan, er maar weer direct van uitgaan dat de man wat verkeerd heeft gedaan.1. Wat had je verkeerd gedaan.
2. Ze heeft de doos toch eerst leeg gegeten?!?
Of lust ze geen chocolade?
Gij zijt echt niet meer mee vandaag

De kans lijkt me anders klein dat MisterV chocolade weggeeft zonder eerst de helft zelf op te vreten.Tsss Mulan, er maar weer direct van uitgaan dat de man wat verkeerd heeft gedaan.

1. Ik had een depressie en paste dus niet meer in het perfecte plaatje.1. Wat had je verkeerd gedaan.
2. Ze heeft de doos toch eerst leeg gegeten?!?
Of lust ze geen chocolade?

Tijd voor het spoilerke!En het ergste van al is dat ik dan nog niet eens kan zeggen: "Moe maar voldaan...."
![]()
Snurkt hij?@Slyke is vermoeiend zunne 's nachts!
Ook maar een Priapismetje waard, dan?En nog altijd niet voldaan..?.
Heb nochtans mijn best gedaan...
Luider snurken de volgende keer.En nog altijd niet voldaan..?.
Heb nochtans mijn best gedaan...
Ik ook niet.Gij zijt echt niet meer mee vandaag![]()
Zou ik niet meteen associëren met "vermoeiend"Ook maar een Priapismetje waard, dan?

MisterV doesn't share food. Dus MisterV die food weggeeft, veel schonere cadeau's dan dat kan je eigenlijk niet krijgen.De kans lijkt me anders klein dat MisterV chocolade weggeeft zonder eerst de helft zelf op te vreten.![]()
Je weet dat hij er afvalt als je daar niks aan laat doen? Is het daarmee dat je nu geen spoilerke meer hebt?Zou ik niet meteen associëren met "vermoeiend"![]()