MisterV
Well-known member
Anoniem voor U. Er zijn er die meer weten*Insert da gade gij ni bepalen gif*

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anoniem voor U. Er zijn er die meer weten*Insert da gade gij ni bepalen gif*

Ge zijt niet mee, ik weet dat dat niet zo is.Ge zijt ni mee, daarmee duidt hij aan dat hij XX chromosoom heeft
Neeje, Mulan blijft Mulan!Enter nickchange @MissesV
Is dat een manier om te zeggen dat uw spoiler terug in een plaats zit waar het zonlicht niet schijnt?Nog een beetje in de anonimiteit blijven![]()
Insert Boma quote *gij onnozel kieken*Ge zijt niet mee, ik weet dat dat niet zo is.
Neeje, Mulan blijft Mulan!
Ik heb net mijn drankje uit mijn neus zien schieten toen ik dit lasIs dat een manier om te zeggen dat uw spoiler terug in een plaats zit waar het zonlicht niet schijnt?

Chance dat je geen alcohol drinkt!Ik heb net mijn drankje uit mijn neus zien schieten toen ik dit las![]()

Idem!Chance dat je geen alcohol drinkt!![]()
Als ge het letterlijk bekijkt, jep, momenteel staat mijn spoiler op een plaats waar geen zonlicht schijnt.Is dat een manier om te zeggen dat uw spoiler terug in een plaats zit waar het zonlicht niet schijnt?
Niks tegen gay, maar zouden we die man-treintjes niet beter laten doorgaan in een dark room op het forum?Alphas zijn vaak vermomd als betas, dus het is hier nog niet conclusief
Akke akke tuut tuut weg zijn wij!Niks tegen gay, maar zouden we die man-treintjes niet beter laten doorgaan in een dark room op het forum?
@Mulan, zijn we?Wij... Wij...
@Ruigen Das en ik gaan wel NIET mee, zenne!
Zij hebben daar geen zaken mee waar wij naartoe gaan. T zal wat anders zijn dan de gay-darkroom.Ik ben niet zo het gay-darkroom-type![]()
Insert *Ha gayyyyyy *gifZij hebben daar geen zaken mee waar wij naartoe gaan. T zal wat anders zijn dan de gay-darkroom.
Absoluut geen probleem met gay's maar voor hun pleziertjes moeten ze toch niet bij mij zijnInsert *Ha gayyyyyy *gif

Kwijlen boy, kwijlen zeg ikAch, vechten jullie maar uit wie de grootste heeft.
Ik kan tenminste likken gelijk een puppy in een kommeke water.
Als gij gelukkig wordt van een kommeke waterAch, vechten jullie maar uit wie de grootste heeft.
Ik kan tenminste likken gelijk een puppy in een kommeke water.

Insgelijks, tenzij een trio met Julie taton, samen met haar tweelingzusAbsoluut geen probleem met gay's maar voor hun pleziertjes moeten ze toch niet bij mij zijn![]()