Ik ook niet, wanneer je voorover buigtJe kan dan ook niet naast mijn Rolex rugtattoo kijken.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook niet, wanneer je voorover buigtJe kan dan ook niet naast mijn Rolex rugtattoo kijken.

Maar als gij er dan achter staat, zie ik @MisterV zijn tattoo weer nietIk ook niet, wanneer je voorover buigt![]()
.Ocharme diene jongLangs de voorkant komen staan hè!
![]()
Denken in oplossingen, dat zie ik graag!Langs de voorkant komen staan hè!
![]()
Dat weten we niet he, misschien telt Lint ook in bladzijden ipv in vuistjes!Ocharme diene jong
RawrLangs de voorkant komen staan hè!
![]()
Telefoonboeken jaDat weten we niet he, misschien telt Lint ook in bladzijden ipv in vuistjes!
STOEFFER!Telefoonboeken ja
Om hoog genoeg te kunnen staan?Telefoonboeken ja
Hier zal het toch de Encyclopedia Britannica moeten zijn.Telefoonboeken ja
Hier zal het toch de Encyclopedia Britannica moeten zijn.

Stoeffer impliceert dat je de validiteit van mijn statement bevestigd.STOEFFER!
Sure sure, voor de vrouw om op te staan omdat het anders niet uitkomt met mijn 1m90Om hoog genoeg te kunnen staan?
.FancyHier zal het toch de Encyclopedia Britannica moeten zijn.

T spoilerke wel ja
klein spoilerke

Als ge dat niet wast begint dat inderdaad wel te stinkeneigenstoef stinkt...

Het hangt er vooral af waar ge hem in hebt gestoken medunkt.Als ge dat niet wast begint dat inderdaad wel te stinken![]()
Als gij dat alleen wast nadat het ergens in heeft gezeten dan versta ik wel waarom ge hem nergens meer in moogt stekenHet hangt er vooral af waar ge hem in hebt gestoken medunkt.

Als gij dat alleen wast nadat het ergens in heeft gezeten dan versta ik wel waarom ge hem nergens meer in moogt steken![]()