MisterV
Well-known member
Nee, over spoilers.Ging dat hier niet over mannelijke geslachtsdelen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, over spoilers.Ging dat hier niet over mannelijke geslachtsdelen?
Amai 6 pagina's bijgekomen. Er hebben er hier een paar dingend wat actie nodig!

Als 't veel meer is loopt het toch over?Als gij in grammekes komt moogt ge elders gaan posten zunne!![]()

GROTE spoilers!Nee, over spoilers.

Wel lastig ondergronds parkeren maar je moet er iets voor over hebben!
GROTE spoilers!![]()
Right here my dearWaar is @Wannez eigenlijk, die is zo stil de laatste tijd.

Ik parkeer mijn patserbak niet ondergronds, zie dat er één of andere oma een krasje op maakt omdat ze niet goed in haar parkeervak geraakt.Wel lastig ondergronds parkeren maar je moet er iets voor over hebben!
Nope, 't zal first dates zijn.Wie is MisterV, wat doet hij, wat drijft hem, je ziet het vanavond bij Jambers... (programma wordt uitgezonden na de schaal van Pascale*)
Tegen zo ne patserbak wilt ge gewoon tegenrijden. Dat is er om vragen!Ik parkeer mijn patserbak niet ondergronds, zie dat er één of andere oma een krasje op maakt omdat ze niet goed in haar parkeervak geraakt.
Compensatiegedrag noem ik datTegen zo ne patserbak wilt ge gewoon tegenrijden. Dat is er om vragen!

Ge moet niet zo hard zijn voor uzelf zuh.
Ja, maar ik geraak de laatste maand er niet meer wegens te druk. Als ge me nu eens meevraagt voor een cinema dateNu we allebei een cinema abonnement hebben, kan ik @Lint net extra veel aandacht geven![]()
.Ik heb niet het minste probleem om Wannez en MisterV uit elkaar te houden!Ge moet niet zo hard zijn voor uzelf zuh

Je kan dan ook niet naast mijn Rolex rugtattoo kijken.Ik heb niet het minste probleem om Wannez en MisterV uit elkaar te houden!![]()