MisterV
Well-known member
Nee, voor u is’t de Patrick.Is die knappe barvrouw er dan ook?
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, voor u is’t de Patrick.Is die knappe barvrouw er dan ook?
![]()
Elke vent komt op zijn first date. Als niet bij de date zelf, is het wel erna achter zijne pc.Toch gezellig, zo een beetje verwarring zaaien. Zijn het nu @Slyke en @Ruigen Das die op first dates komen?
Give it time.Veel te weinig varken!
Nee sorry Taton is mijn ding niet.
Kvind het een schoon madam, maar niet op Die fotoNee sorry Taton is mijn ding niet.
Whhhhhat? De mooiste Miss België ever!Nee sorry Taton is mijn ding niet.

Nee, da's van de man.De liefde van de vrouw gaat door de maag![]()

FtfyNee, da's van de man.
Die van de vrouw blijft schoon in de keuken
De liefde van de vrouw blijft in de keuken?

En de vrouw zelf ook graag.De liefde van de vrouw blijft in de keuken?![]()
Str8-6 is this you?En de vrouw zelf ook graag.

Volgende keer een potteke spaghettisaus in uw Chanel handtas.Nee, da's van de man.
Die van de vrouw passeert langs de Chanel handtas!![]()
Crap, moet ik nog ergens zo een lelijke sjakoche zien te vinden!Volgende keer een potteke spaghettisaus in uw Chanel handtas.

Je mag @Ruigen Das gewoon bij naam noemen hoor!Amai 6 pagina's bijgekomen. Er hebben er hier een paar dingend wat actie nodig!
Al een sjans dat een pagina maar een paar micron isAmai 6 pagina's bijgekomen. Er hebben er hier een paar dingend wat actie nodig!

Als gij in grammekes bijkomt moogt ge elders gaan posten zunne!Sinds wanneer rekenen we in pagina’s en niet meer in gram?

Ging dat hier niet over mannelijke geslachtsdelen?Als gij in grammekes bijkomt moogt ge elders gaan posten zunne!![]()