MisterV
Well-known member
Ik wijk gewoon af van de BG norm. Geen BMW nodig om andere dingen te compenseren bijvoorbeeldGij hebt wel rare fetisjen zelle

Buiten dat kleine spoilerke dan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wijk gewoon af van de BG norm. Geen BMW nodig om andere dingen te compenseren bijvoorbeeldGij hebt wel rare fetisjen zelle

Euhm... Je hoort wel niet je eigen compensatiepunten toe te kennen hè, het is de andere partij die beslist welke punten wat compenseren..Ik wijk gewoon af van de BG norm. Geen BMW nodig om andere dingen te compenseren bijvoorbeeld
Buiten dat kleine spoilerke dan.

Ik wil dan wel eens mijn rapport weten.Euhm... Je hoort wel niet je eigen compensatiepunten toe te kennen hè, het is de andere partij die beslist welke punten wat compenseren..![]()

Why choose?Ik wil dan wel eens mijn rapport weten.
B-attest: spoiler te klein? C-attest: ego te groot?
A-attest: wat anders te groot![]()

Handig, mag dat ook op het oudercontact van mijn zoon?Why choose?![]()
Ik had nog aangevuld, te snel komen met repliek is dus OOK een werkpuntje!Handig, mag dat ook op het oudercontact van mijn zoon?
"A-attest? Nee hoor mevrouw, wij gaan dit jaar voor alle attesten! We zitten met een verzamelaar."
In wiskunde is -1 x -1 weer 1, dus eigenlijk zijn dat pluspuntenvan ons beide![]()

Mijn loonbarema en ancienniteit zijn gekend, dat valt perfect uit te vissen #iloveplantrekkersWhy choose?
Post anders eerst eens in het brutoloontopic en DAN zullen we eens klappen!
#Golddiggermode
Als een ware golddigger heb ik dat natuurlijk al lang gedaan!Mijn loonbarema en ancienniteit zijn gekend, dat valt perfect uit te vissen #iloveplantrekkers

Ja lap daar gaan mijn bonuspuntenAls een ware golddigger heb ik dat natuurlijk al lang gedaan!![]()

Jullie zijn gemaakt voor elkaar...In wiskunde is -1 x -1 weer 1, dus eigenlijk zijn dat pluspunten![]()
OK, als gij 't zegt.Jullie zijn gemaakt voor elkaar...
Nu muilen dan, get it over with sjeesh
Meeste mensen doen dat gefladder via pm, en komen dan hier stoeffen, gelle doet precies het omgekeerdeOK, als gij 't zegt.

Wij zijn meer voor de multi-kanalen aanpak. Dan kan de rest meegenieten.Meeste mensen doen dat gefladder via pm, en komen dan hier stoeffen, gelle doet precies het omgekeerde
Maar over wie gaan jullie dan stoeffen via pm, da is de vraag
T'is hier precies 1 grote palingsdans for crying out loud
FTFYWij zijn meer voor de multi-analen aanpak. Dan kan de rest meegenieten.
Hoe denkt ge dat ik de grootte van zijn spoilerke ken?Meeste mensen doen dat gefladder via pm, en komen dan hier stoeffen, gelle doet precies het omgekeerde
Maar over wie gaan jullie dan stoeffen via pm, da is de vraag
T'is hier precies 1 grote palingsdans for crying out loud

Daarmee dat zitten vandaag zo'n zeer doet.FTFY
Maar 1 lettertje moeten weglaten
Sorry, dat was misschien idd ietje te intensief gisteren.Daarmee dat zitten vandaag zo'n zeer doet.