Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is’t uw schuld ofwa?![]()
Too soon?![]()

Ah dat was die stank die ik gisteren rook bij jouIk wil ook een relatie met een zwam.
Vandaar dat ik me vanonder al 6 weken niet meer gewassen heb.
Nu staan er kleine zwammetjes te groeien. Hopelijk trekt dat een zwam van mn dromen aan.

Neuh da waren gewoon m’n okselsAh dat was die stank die ik gisteren rook bij jou![]()
Maak maar dat je gewassen bent tegen maandag! Of ik zal @Mulan haar schuurborstel moeten gaan lenen voor ik langskom.Neuh da waren gewoon m’n oksels
Mulan is al hierMaak maar dat je gewassen bent tegen maandag! Of ik zal @Mulan haar schuurborstel moeten gaan lenen voor ik langskom.
Die mogen meekijken bij de eerste keer en punten geven. Een gemiddelde onder de 6 is uit elkaar.En de eventuele huidige partners niet te vergeten natuurlijk.
Compensatiepunten blijven een optie!Die mogen meekijken bij de eerste keer en punten geven. Een gemiddelde onder de 6 is uit elkaar.
“Voor sfeer en gezelligheid was het voor mij een grote 7, zijn pietje eerder een kleine 5.”

De vraag is dan waarmee er compensatiepunten kunnen worden verdiend.Compensatiepunten blijven een optie!![]()
Ik wist niet dat koken op de slaapkamer tegenwoordig een ding is. Als het met chili is kan dat wel pittig worden. Weer wat bijgeleerd op BGVraag anders eens aan @Tomski WAAROM die zo heeft leren koken...
*Insert drewling Homer*

Soepele handen, lange tong, assortiment aan speelgoed, staat open voor een trio, …De vraag is dan waarmee er compensatiepunten kunnen worden verdiend.
MisterV doesn't share food.Soepele handen, lange tong, assortiment aan speelgoed, staat open voor een trio, …
No pluspunten for you heMisterV doesn't share food.
Ik heb niks gezegd over soepele handen en tonglengte héNo pluspunten for you he
Wat is de dag van vandaag zo’n beetje de standaardlengte?Niet bij jou bedoel je!No pluspunten for you he

Geven we enkel punten op 1 onderdeel? Ik verkies een totaalpakket eigenlijk.Ik wist niet dat koken op de slaapkamer tegenwoordig een ding is. Als het met chili is kan dat wel pittig worden. Weer wat bijgeleerd op BG
* sleurt zijn campingvuurtjes naar de slaapkamer *