Maar Lint is te groot om te meten in eenheden van 1cm, daarom dat we er van 5cm gebruikenBruikbaar ja, maar ik vind een lintmeter van 5 cm toch niet zo makkelijk werken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar Lint is te groot om te meten in eenheden van 1cm, daarom dat we er van 5cm gebruikenBruikbaar ja, maar ik vind een lintmeter van 5 cm toch niet zo makkelijk werken.
Dat man nu wel eens aan mijn reet roesten.Nee, dat doe je door mensen op hun dt fouten te wijzen.
*vernedert![]()
Dat man nu wel eens aan mijn reet roesten.

Seeeeeeeeeeeeeenipedmag dus![]()
Ik begrijp uit dit bericht dat de man aan je reet mag bonken met zijn hoofd?mag dus![]()

JaIk begrijp uit dit bericht dat de man aan je reet mag bonken met zijn hoofd?![]()
Die laatste 3 en spoiler tho.@Wannez en @Vrouwtje Theelepel
@Wannez en @Myllana
@Wannez en @BlackOccult
@Wannez en @coldplayke
@Wannez en @Tha_nOn
@Wannez en @Tanuki_
@Wannez en @pretoogje
@Wannez en @Str8_6
@Wannez en @nestorius
@Wannez en @Remake

Alez, dus nog efkes wachten op het batsen dus, want in mijn hoofd zijn jullie brave, katholieke jongens.![]()
Geen bezwaar tegen hete, stomende seks met een man dus have fun!Lol, niks te braaf zijn. Hete stomende mannenseks ja.

Aaaah, zat je daarop te wachten?@Soeplepel we hebben de zegen.![]()

Aaaah, zat je daarop te wachten?![]()
Schrobben met bleek, die handel!Kijk niet zo raar. Alsof jullie je geenietaaliejun iedere week wassen?
Eindelijk@Soeplepel we hebben de zegen.![]()

Komt u maarSchrobben met bleek, die handel!