MisterV
Well-known member
Hoe weet jij dat nu? Hij heeft zijn broek nog aan.De rechtse is nochtans lekker groot!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe weet jij dat nu? Hij heeft zijn broek nog aan.De rechtse is nochtans lekker groot!![]()
Ik ga dat hier rap compenseren met een streepje Brutus.
Als ik ooit nood heb aan een flinke portie échte horror, dan maakt zo'n hollandse schlager wel kans.
Ik dacht eerder als koosnaampje voor dat complexloze lichaamsdeel van jou... "Mien zwientje"Als ik ooit nood heb aan een flinke portie échte horror, dan maakt zo'n hollandse schlager wel kans.
Mien zwientje knort tevredenIk dacht eerder als koosnaampje voor dat complexloze lichaamsdeel van jou... "Mien zwientje"

Komkommers en smaak in één zin?Mij goed... Het is het gevoel.... heu sorry, de smaak die telt...
Nou, als hij ananas eet om de smaak van zijn komkommer te "optimaliseren"...Komkommers en smaak in één zin?

't Zal nodig zijn met die zalmgeur...Nou, als hij ananas eet om de smaak van zijn komkommer te "optimaliseren"...![]()
Weliswaar het neusje van de zalm...![]()
handig, kan ook dienen als penisring
Amai, dat snap ik...Mijn pizza hawaï heeft mij vanavond toch een stuk gelukkiger gemaakt![]()
Nou, als hij ananas eet om de smaak van zijn komkommer te "optimaliseren"...![]()
Speciale studie...![]()
Penislengte afhankelijk van BMI
De mythe dat westerse mannen grotere penissen hebben en betere seksuele prestaties leveren, klopt niet. Dat is althans de uitkomst van een recente studie uit Hong Kong. Die toonde namelijk aan dat het geslachtsdeel van de lokale mannelijke bevolking niet hoeft onder te doen voor mannen uit...www.nieuwsblad.be

Aangezien dit zwam is: welke meter heb ik vandoen, de @Lint meter of de plooimeter?
Ik snap dat ik gebruikt word als graadmeter hiervoor, maar bespaar jullie de vernedering.De 30 cm van een ordinaire meetlat zal ook wel volstaan. Maar als de dikte ook gemeten moet worden is de @Lint meter het handigst.
Speciale studie...
"Mannen met een hoog BMI hebben een kleinere penis"...
En dan: "Amerikanen hebben gemiddeld de grootste"
En tot die conclusie zijn ze gekomen door een studie met een kleine 100 chinezen
Ik snap dat ik gebruikt word als graadmeter hiervoor, maar bespaar jullie de vernedering.
Ik zet 50€ op grote zwarte voorbinddildo.

Uw punt?
Is dat hoe je mensen vernederd?Uw punt?
Als hij niks heeft moet hij er wel wat voor hangen om indruk te maken héIs dat hoe je mensen vernederd?

Nee, dat doe je door mensen op hun dt fouten te wijzen.Is dat hoe je mensen vernederd?

Tis maar goed ge het weer te gebruiken natuurlijkAls hij niks heeft moet hij er wel wat voor hangen om indruk te maken hé![]()

Bruikbaar ja, maar ik vind een lintmeter van 5 cm toch niet zo makkelijk werken.Tis maar goed ge het weer te gebruiken natuurlijk![]()