Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
A slight change of plans. :unsure:
Man is deze ochtend onverwachts opgeroepen voor noodgeval op werk en heeft gevraagd om zijn tas klaar te maken omdat hij vanavond naar Frankfurt vertrekt.
Kinderen zijn opgehaald door grootouders.
So, iemand tips voor een goede serie? :laugh:
Ik ben op prime naar "them" aan het kijken. Zou het wel niet aanraden "na den donker" maar het schept zeker EEN sfeer! 🤷🏼

Man is deze ochtend onverwachts opgeroepen voor noodgeval op werk en heeft gevraagd om zijn tas klaar te maken omdat hij vanavond naar Frankfurt vertrekt.
So, iemand tips voor een goede serie of leuke film? :laugh:
dit is zo'n beetje de deur openstellen naar alle vrijgezellen

Nee hij komt dinsdag ofzo pas terug. :frown:
Uitstel is geen afstel, je kan hem via sociale media op zijn vrije momenten een beetje plagen. Hij kan toch niet kwaad worden omdat je hem mist en toont dat je zin in hem hebt? Des te warmer het weerzien dan. (Ik bedoel uw echtgenoot, é, niet Tonerider)

So, iemand tips voor een goede serie of leuke film? :laugh:
Love is blind op Netflix. Reality dating show. Wel grappig 😁

Uitstel is geen afstel, je kan hem via sociale media op zijn vrije momenten een beetje plagen. Hij kan toch niet kwaad worden omdat je hem mist en toont dat je zin in hem hebt? Des te warmer het weerzien dan. (Ik bedoel uw echtgenoot, é, niet Tonerider)
ik denk dat niemand zou denken dat je het over mij had hoor Squid.

Ja idd, suckt big time maar maakt niet. Doen het later overnieuw haha en nee dat gaan we niet doen anders wordt het een echtscheiding.:lol:
Tenzij laat in de avond.👹

Love is blind op Netflix. Reality dating show. Wel grappig 😁

Het is the Fall geworden, met Jamie Dornan. :drool:

Goede keuze!
Gillian Andersson speelt daar wel een cool wijf vind ik.
Ik heb eerst the fall gezien en toen ik daarna de films 50 Shades of Grey zag bleef ik maar verwachten dat Jamie opeens een psychopaat werd en ging moorden 😁

Ja echt hé. Heb al een paar afleveringen gezien en echt top!
50 shades heb ik ook gezien maar Jamie was daar nog zo'n jonkie, nu is hij lekker rijp.🤩

met al mijn wilde Tinder en dating verhalen die ik hier post, zou je inderdaad gaan denken dat ik de nieuwe
Henry Cavill ben
Henry Cavill 👇🏻👇🏻👇🏻
giphy.gif

En altijd zijn er weet mensen die moeten googlen wie dat is....

ikke dus. Zowel die van Squid+Toon als die andere kerel. :unsure:
Moar alleeee! Henry Cavill is wat perfectie vanwege Moeder Natuur is. En zo een schat van een man ook. En een gamer. Jamie Dornan trekt op mijn grootmoeder in vergelijk.

Terug
Bovenaan