En dan kwaad zijn omdat ik niet mee ga eten.I agree with this post in its entirety.
Venten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan kwaad zijn omdat ik niet mee ga eten.I agree with this post in its entirety.
Ik kies altijd partij voor de winnaar.En dan kwaad zijn omdat ik niet mee ga eten.
Venten.
Slechte ervaringen meeSoms komt dat hier zo echt goed in de buurt om ergens te geraken en dan *patat* toch weer niet… Ik heb geen abonnement op dat romantisch tv kanaal, waar zijn hier mijn Harlequin romance momenten? Of allemaal samen in een commune, one love free love en al da.

Met in een commune te zitten? Of met *patat*?Slechte ervaringen mee
Would not recommend.
Dat van de commune.Met in een commune te zitten? Of met *patat*?
Tis misschien idd niet meer van deze tijd. Ik zal maar blijven hopen op een klein stukje romantiek om hier te volgen. (Ik vind dat super om volgen maar voor mijn eigen schruwel ik er van)Dat van de commune.
Please don't.
Toen ik uitgenodigd werd door de 17 jarige dochter, begon het te dagen dat er iets niet klopte.
Toen ik uitgenodigd werd door de 17 jarige dochter, begon het te dagen dat er iets niet klopte.
Lijkt me iets voor aan een toog na een paar fourchetten, eh @straight_six ? Maar dan wel na februari

Omdat het nu kan:Lijkt me iets voor aan een toog na een paar fourchetten, eh @straight_six ? Maar dan wel na februari![]()