Ge had gelijk Herman. Ik vind het wel grappig dat ge mee zijt gemoved.
Met (goed) eten krijgt ge veel gedaan bij vrouwen, of toch degenen met de juiste instelling.
Ja, nu staat het in zijn participated threads

dag herman!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge had gelijk Herman. Ik vind het wel grappig dat ge mee zijt gemoved.
Met (goed) eten krijgt ge veel gedaan bij vrouwen, of toch degenen met de juiste instelling.

Ik hou u eraan he.@BlackOccult effe moven naar slowchat? dan moogde ook komen eten. kzal italiaans maken

Wanneer mcdonalds? Of sushi?Ik hou u eraan he.![]()
Dus ge springt er meteen bij in het zwembad zo te zien?ja, da komt goed
Tomskim: zeg, wie is die madam aan ons zwembad?
Tomski:
![]()
Oeps, sorry @Herman De CrooGe had gelijk Herman. Ik vind het wel grappig dat ge mee zijt gemoved.

Euh, jawel, het is de @Carrion die ge nooit uit zijn kot krijgt, mij wel zenne.Wanneer mcdonalds? Of sushi?
Gij houdt u nergens aan :/
Ik lust da ook wel!Wanneer mcdonalds? Of sushi?
Gij houdt u nergens aan :/
Gij moogt de airfryer goochelshow verzorgen.Ik ga niet komen want al die dames merken Tomski zijn kookkunsten en dan sta ik daar met m'n preisoep tegen de muur. 0% kans op een verdere date
Ik kom af! En ik voelde aan de eisen van een single dame zijde.Of bij mij thuis aan den toog en ik kook iets.
Moet dat echt mét Carrion erbij? Arme r4h probeert hier al telkens af te spreken met u ...Oeps, sorry @Herman De Croo
Euh, jawel, het is de @Carrion die ge nooit uit zijn kot krijgt, mij wel zenne.
En ge snapt de hint nie?Euh, jawel, het is de @Carrion die ge nooit uit zijn kot krijgt, mij wel zenne.
ThisMoet dat echt mét Carrion erbij? Arme r4h probeert hier al telkens af te spreken met u ...

Leg de veiligheidsbrillen maar klaarGij moogt de airfryer goochelshow verzorgen.
Ik kom af! En ik voelde aan de eisen van een single dame zijde.
Moet dat echt mét Carrion erbij? Arme r4h probeert hier al telkens af te spreken met u ...
Jaloersheid siert u niet.
Allez tis goed. Kom maar mee.Jaloersheid siert u niet.
Zal gene waar zijn. Laat @BlackOccult maar betalen, emancipatie, gelijke rechten nog van die hippe termen.Allez tis goed. Kom maar mee.
MA GIJ BETAALT.
Euh, jawel, het is de @Carrion die ge nooit uit zijn kot krijgt, mij wel zenne.
aan wat hebt ge gevoeld?
Ik heb ook geen idee wat hij bedoeltHeel die zin klopt nie.
Go home @xAnyana you’re drunk.
Mss moeten wij samen gaan eten @BlackOccult. Als het van die mannen hier afhangt...Zal gene waar zijn. Laat @BlackOccult maar betalen, emancipatie, gelijke rechten nog van die hippe termen.
Vremmes, heb ik 2 weken geleden nie gevraagd of ge naar Jera gaat?
I agree with this post in its entirety.Zal gene waar zijn. Laat @BlackOccult maar betalen, emancipatie, gelijke rechten nog van die hippe termen.
Vremmes, heb ik 2 weken geleden nie gevraagd of ge naar Jera gaat?