Drakinus
Active member
Hahaha, das wel een goeike
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, das wel een goeike
Ik zal u een compliment geven. Mijn dm staat open voor nudesAls hetero (of heet het nu cis, whatever) man vind ik dat nu ook absoluut niet erg om andere mannen complimenten of tips te geven. Net zoals ik het ook vleiend vind om een compliment te krijgen, of dat nu van een man of vrouw komt maakt voor mij niks uit. Iemand die opmerkt dat je er leuk uitziet is altijd fijn om horen.
Meeste mannen worden wel ongemakkelijk om een compliment over hun uiterlijk te krijgen van een andere man.
@kay-gell ging als eerste postenWant jij wil foto's van de andere mannen zien?
@Soeplepel , @MiniJeffrey en @Dr. Sheldon Cooper zijn voor!
Waarom enkel de tip? Dat is ook maar een domme regel. Ik zou hem liever helemaal inserten.Het rate mijn lijf topic of een fotoketting met "ik zou de persoon boven mij doen indien <insert tip>"![]()
Nah...
@kay-gell kan van mij ook wel een complimentje krijgen! *Wink wink, nudge nudge*@kay-gell ging als eerste posten

@kay-gell kan van mij ook wel een complimentje krijgen! *Wink wink, nudge nudge*
shit, @straight_six zijn mindset waarbij het andere geslacht als "voorwerp ter plezier OF ergernis" wordt gezien is echt besmettelijk!![]()
Nu durf ik wel geen pm te sturen naar @kay-gell want die durft wel eens dat type berichten posten omdat die vrouwen dan straal negeren dat hij in een (monogame?) Relatie zit....![]()

Doe maar goed ranzig dan, zou ik zelf toch niet durven!Ik zal in uw plek sturen.

Inclusief duckpic van uwentwege?Doe maar goed ranzig dan, zou ik zelf toch niet durven!![]()
Ik don't have a Duck..Inclusief duckpic van uwentwege?

Zou voor jou wel een tegenvaller kunnen zijn als je je standaard op 1m90 gezet hebt.@kay-gell kan van mij ook wel een complimentje krijgen! *Wink wink, nudge nudge*
shit, @straight_six zijn mindset waarbij het andere geslacht als "voorwerp ter plezier OF ergernis" wordt gezien is echt besmettelijk!![]()
Zoals ik eerder al zei: bij bepaalde mensen met bepaalde kwaliteiten durf ik dat door de vingers te zien.Zou voor jou wel een tegenvaller kunnen zijn als je je standaard op 1m90 gezet hebt.

Best dat ik mijn lengte kan combineren met mijn goed karakter.Zoals ik eerder al zei: bij bepaalde mensen met bepaalde kwaliteiten durf ik dat door de vingers te zien.
Soms is een mens meer dan zijn lengte/omvang, 6![]()
Heeft die nu een Soeplepel vast, is da een hint kaygell?