MiniJeffrey
Well-known member
HA! dat is pas om een date vragen se!![]()
<3
We zijn eigenlijk gemaakt voor elkaar, maar beseffen het nog niet goed.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HA! dat is pas om een date vragen se!![]()
If the key fits the hole...<3
We zijn eigenlijk gemaakt voor elkaar, maar beseffen het nog niet goed.

Ugh, waardeloos die Mulan, altijd maar cockteasen met haar "ik ben onhandig", "ik zie er doorsnee uit" , " ik gebruik een airfryer",...
Die trut moet gekruisigd worden! Ne mens zo misleiden!
En ze wilt niet pijpen, dat dit nog niet tussen het lijstje staatEn een legging onder een kleedje..
.If the key fits the hole...![]()
als ge gay zijt is het sowieso een shitty lock ook al is er een master key.'t is eerder:
if a key opens many locks it is a Master key
if a lock is opened by many keys, it's a shitty lock

De soep is gereed, kom maar af@Soeplepel wanneer kom je eens soeplepelen met mij?![]()

als ge gay zijt is het sowieso een shitty lock ook al is er een master key.![]()
Tomski is eerder ne gever dan nen ontvangerHey, goeie bottoms zorgen dat de landingsbaan proper is hé, of toch zo proper mogelijk... =]

Tomski is eerder ne gever dan nen ontvanger![]()
Tomski is eerder ne gever dan nen ontvanger![]()
Je hebt 2 kadees rondlopen, ik vermoed dat je wel wat meer geeft dan enkel eten?euh, tis te zeggen: ik geef eten... meer ni.
5 broden en 2 vissen en zo

Ik herinner me nog de eerste dag toen mijn vriendin mij eens wou pakken in plaats van omgekeerd. Moet nu zeggen dat één vinger niets meer is voor mij.

Hopende op een reactie van FG wil ik zeggen :Ik herinner me nog de eerste dag toen mijn vriendin mij eens wou pakken in plaats van omgekeerd. Moet nu zeggen dat één vinger niets meer is voor mij.
=> https://www.beyondgaming.be/threads/je-ergernissen-van-vandaag.24/post-258228serieus? Dat had ik zelfs gemist.
Je hebt 2 kadees rondlopen, ik vermoed dat je wel wat meer geeft dan enkel eten?![]()