Ik zit op de light versie van het forum.maar.. wélk rood? is dit rood? of dit?
Ik stel voor dat je je posts opstelt in HTML code #FFFFFF.
Bedankt!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit op de light versie van het forum.maar.. wélk rood? is dit rood? of dit?
Lol dt-fout.
Even terzijde, normaal wordt het imiteren van mod-speak bestraft, maar gezien de context was het duidelijk dat het voor te zwammen was, dus ik laat het zo.
Dit is GEEN vrijgeleide om nu vollop in het rood te posten.
Als het nog gebeurd, volg ik de infractions van het algemeen forum.
U deze gewaarschuwd.
Zelf daten = masturberen?Ik zelf date niet want ben al 11 maanden samen met die van mij.
Zeg dat wel.. Geen kooktalent en geen grote borsten. Die uren van mijn leven krijg ik ook nooit meer terug.Waar zijn de mensen hier dan in godsnaam al zo lang mee bezig seg.
ik zag twee beren ....Zelf daten = masturberen?
Sjans dadde mij nog hebt he!Zeg dat wel.. Geen kooktalent en geen grote borsten. Die uren van mijn leven krijg ik ook nooit meer terug.
hebt gij dan grote manboobs of zo?Sjans dadde mij nog hebt he!
Nee, maar kan wel kokenhebt gij dan grote manboobs of zo?

Ugh, waardeloos die Mulan, altijd maar cockteasen met haar "ik ben onhandig", "ik zie er doorsnee uit" , " ik gebruik een airfryer",...Zeg dat wel.. Geen kooktalent en geen grote borsten. Die uren van mijn leven krijg ik ook nooit meer terug.
Aan bereidwillige kruisen om u te nagelen nochtans geen gebrek hier, denk ik.Ugh, waardeloos die Mulan, altijd maar cockteasen met haar "ik ben onhandig", "ik zie er doorsnee uit" , " ik gebruik een airfryer",...
Die trut moet gekruisigd worden! Ne mens zo misleiden!
Aan bereidwillige kruisen om u te nagelen nochtans geen gebrek hier, denk ik.
Ik heb hier nog wel een verse doos nagels liggen.
Kleintjes of grote?Ik heb hier nog wel een verse doos nagels liggen.
En een legging onder een kleedje..Ugh, waardeloos die Mulan, altijd maar cockteasen met haar "ik ben onhandig", "ik zie er doorsnee uit" , " ik gebruik een airfryer",...
Die trut moet gekruisigd worden! Ne mens zo misleiden!
Ook dat nog de trut gunt een man nog niet eens wat hoop op wat wind als ze weer voorovergebogen staat om haar kleine vast te gespen in de auto of wanneer ze hondenkak opkuist!En een legging onder een kleedje..

Dit is een vraag voor Marco Borsato,maar.. wélk rood? is dit rood? of dit?

HA! dat is pas om een date vragen se!@Soeplepel wanneer kom je eens soeplepelen met mij?![]()

niks zo sexy als een madam die hondenkak opkuistOok dat nog de trut gunt een man nog niet eens wat hoop op wat wind als ze weer voorovergebogen staat om haar kleine vast te gespen in de auto of wanneer ze hondenkak opkuist!![]()