Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Blondjes doen het graag op z'n...
8200418-rainbow-hair-.jpg

Maar voor de rest is het een goedje. Ze ziet er goed uit en van karakter is het meer een vent dan een vrouw. Waarmee ik wil zeggen dat dat koppige en dat in raadsels spreken er niet in zit.

Ook van films enzo kijkt ze liever naar een goeie horror

Als er iets scheelt dan maken wij eens 5 minuten goed ruzie en de 6de minuut is het alsof er niks gebeurd is.

Ze klinkt volledig als mijn type! 😍

Een trio zie ik altijd zitten. Dan mag het warm zijn.
Top, gij kunt dan toch niet presteren, count me in! 💪💪💪

Be careful what you wish for.
Ik ben er HEEL zeker van dat jij véél te veel NIET kan geven wat ik wél wil.... 😏

(tenzij je een heel gewillige masseur bent die NIET mikt op een happy ending, een handige Harry die graag in mijn huis klust, probleemloos om de 2 weken mijn bed alleen verschoont, mij niet wil vermoorden omdat ik om 5u al klaarwakker ben, een beschikbare private chauffeur, gedachten kan lezen én ze in wil willigen en vooral... Een spinnenmoordenaar bent die de lijken laat verdwijnen alvorens ik de spin nog maar heb gespot!)

Echt verschrikkelijk deze thread?

En dat blijft maar gaan en gaan.

Kom, slotje erop en stuur Mulan naar algemene fora alsmede een goede vetrenair om haar te steriliseren.

Ik ben er HEEL zeker van dat jij véél te veel NIET kan geven wat ik wél wil.... 😏

(tenzij je een heel gewillige masseur bent die NIET mikt op een happy ending, een handige Harry die graag in mijn huis klust, probleemloos om de 2 weken mijn bed alleen verschoont, mij niet wil vermoorden omdat ik om 5u al klaarwakker ben, een beschikbare private chauffeur, gedachten kan lezen én ze in wil willigen en vooral... Een spinnenmoordenaar bent die de lijken laat verdwijnen alvorens ik de spin nog maar heb gespot!)
10c267b87f8f4047a14f415fdf8c6716.jpg

Terug
Bovenaan