Ik heb een rosse in de hand momenteelTijd voor een frisse blondine in de hand

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een rosse in de hand momenteelTijd voor een frisse blondine in de hand

rosbloedpoeptgoed!Ik heb een rosse in de hand momenteel![]()
rosbloedpoeptgoed!
Oef, gelukkig heb je het enkel over natuurlijk rosHoe roester het dak hoe natter de kelder zeg ik altijd.

Oef, gelukkig heb je het enkel over natuurlijk ros![]()

Hoe maak je jezelf artificieel geil???had ge uzelf artificieel geil gemaakt?![]()
Door uzelf ros te verven?Hoe maak je jezelf artificieel geil???
Dan werkt dat duidelijk niet!Door uzelf ros te verven?

Ik denk dat Tomski bedoelt dat je jezelf geil laat uitschijnen met artificieel ros haar. In feite dus een scam! Of om in de kappersterminologie te blijven, een skamDan werkt dat duidelijk niet!
Jezelf geil maken =/= een ander geil maken.
Ik dacht al dat ik iets gemist had in het nieuws over medicatie of zo![]()
. Iets waar ik vaneigens ervaringsdeskundige in ben 
Een rosse kan goed vossen zeggen ze hier altijdHoe roester het dak hoe natter de kelder zeg ik altijd.
Ik ben absoluut niet verantwoordelijk voor Tomski zijn "geilheidsfactoren"Ik denk dat Tomski bedoelt dat je jezelf geil laat uitschijnen met artificieel ros haar. In feite dus een scam! Of om in de kappersterminologie te blijven, een skam. Iets waar ik vaneigens ervaringsdeskundige in ben
![]()

Hoe roester het dak hoe natter de kelder zeg ik altijd.
Ik zie toch een verband hoor @MulanErgernis én glimlach tegelijk: om 3u30 wakker worden was voor 1x een positief iets! Bleek zeiknat te staan, het water was al door aan het sijpelen tot op het gelijkvloers. Paar handdoeken later alles netjes opgeruimd en verdere schade vermeden denk ik!![]()
Hier is’t een rosse om op te crosseEen rosse kan goed vossen zeggen ze hier altijd
van horen zeggen hè.In alles wat met haartooi te maken heeft en geile rosse (buur)vrouwen.Ik ben absoluut niet verantwoordelijk voor Tomski zijn "geilheidsfactoren"
Ik heb borsten ook, dat zou moeten volstaan, los van eender welke haarkleur!
En ik dacht vooral dat blond meer "gewilligheid" uitstraalde?
Eneuhm... Waarin ben je ervaringsdeskundige? Kappersterminologieën? Scamartist zijn?
Morgen rond een uur of 11 pas. Working poor hier.Mannen, tis weekend hé.

En omdat ik het natuurlijk heerlijk vind om jullie dag te verkloten...![]()
Hi guys, it's me!![]()