Zo doet de beschrijving mij denken aan Walter Michiels.Met 1 broekspijp, een stuk Aldi pizza in de rechterhand en een cara pils in de linker.
Er komen voor mindere zaken meldingen binnen bij de politie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo doet de beschrijving mij denken aan Walter Michiels.Met 1 broekspijp, een stuk Aldi pizza in de rechterhand en een cara pils in de linker.
Er komen voor mindere zaken meldingen binnen bij de politie.
Die is ouderZo doet de beschrijving mij denken aan Walter Michiels.

maar geen haar beter?Die is ouder![]()

Mijn seal of approval is gaan zwemmen en is nog niet thuisgekomen.@Tomski moet eerst zijn goedkeuring geven, voor zover ik heb begrepen heeft enkel Wannez die tot nu toe.
Maar met wat drank raakt hier veel gefixt![]()
't Was een mopje hé. En alsof de mannen hier serieus zijn, welke overduidelijke hintsEuhm.... Ik weet dat mannen niet zo goed zijn in subtiele signalen opvangen (ik ook niet hoor, dus het overstijgt geslacht) maar Euhm... Volgens mij kon jij al lang van straat zijn als je zou leren overduidelijke hints te zien!
Ik zie het zo al voor me:
Kerel: amai die hier aan den bureau naast me kan mij krijgen!
xAnyana den bureau ernaast: niemand die mij wil!![]()

DAAR ligt dus het probleem. Je bent te kieskeurig!'t Was een mopje hé. En alsof de mannen hier serieus zijn, welke overduidelijke hints
En excuseer? Als ik de eerste beste pak dan kon ik mss al van straat zijn ja.
Maar iets starten met iemand dat je niet wil?![]()
't Was een mopje hé. En alsof de mannen hier serieus zijn, welke overduidelijke hints

Oh sorry dat ik niet iets wil starten met iemand waar er geen klik mee is of niks voor voel. Dan kon ik idd sinds vorig jaar een relatie hebben.DAAR ligt dus het probleem. Je bent te kieskeurig!

Wel dan
Euhm...
Ik ben het helemaal eens met je laatste 2 zinnen?![]()

Maar ik denk dat xAnyana ook net wat meer wil dan een PaP'er?PWP in een PAP-relatie ftw!
PWP: pakken wat passeert
PAP: Poepen alst Past
FTW: for the win
Geen zin meer in FWB of ONS toestandenPWP in een PAP-relatie ftw!
PWP: pakken wat passeert
PAP: Poepen alst Past
FTW: for the win
Genoeg gespeeld 
Idd zie hierboven :')Maar ik denk dat xAnyana ook net wat meer wil dan een PaP'er?
Geen zin MEER in...Geen zin meer in FWB of ONS toestanden
Nu wil ik iets serieusGenoeg gespeeld
![]()

Je wil serieus genomen worden?Geen zin meer in FWB of ONS toestanden
Nu wil ik iets serieusGenoeg gespeeld
![]()
das beter seJe wil serieus genomen worden?
2019 was leukGeen zin MEER in...
Please tell us more!![]()
Ja, op beide vlakken :3Je wil serieus genomen worden?
De meeste mannen hebben hier dan ook een serieuze relatie denk ik. Zeveren vanachter een scherm is zeer gemakkelijk natuurlijk't Was een mopje hé. En alsof de mannen hier serieus zijn, welke overduidelijke hints