Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou je het denken niet overlaten aan de slimme mensen?Ik weet vooral wat ik denk over mannen die als enige seksuele troef "uithoudingsvermogen" kunnen opgeven![]()

Das waar. Ik ben meer benieuwd dat hij met zijn tong kan en hoe goed zijn heupbewegingen zijn.Ik weet vooral wat ik denk over mannen die als enige seksuele troef "uithoudingsvermogen" kunnen opgeven![]()
Maar! @straight_six toonde interesse in @xAnyana , dan doet jouw voorkeur er toch niet toe?Ik weet vooral wat ik denk over mannen die als enige seksuele troef "uithoudingsvermogen" kunnen opgeven![]()

Kunstheup!Das waar. Ik ben meer benieuwd dat hij met zijn tong kan en hoe goed zijn heupbewegingen zijn.

)Zijn hobby is fietsen, we weten allemaal wel wat dat soort volk met hun tong kanDas waar. Ik ben meer benieuwd dat hij met zijn tong kan en hoe goed zijn heupbewegingen zijn.
Ik heb ietsje meer ervaring dan haar, dan kan ze wel wat tips gebruiken

Alle mannen zitten hier te kwijlen op Mulan. Maar wie zegt dat ik haar in tussentijd niet beter heb leren kennen![]()

Ik heb nog maar een nieuwe heup gekregen dus die is zo flexibel als een pasgeborene. (klinkt een beetje fout wel..)Das waar. Ik ben meer benieuwd dat hij met zijn tong kan en hoe goed zijn heupbewegingen zijn.
Allez tonerider, waarom zoekt ge niet iemand nieuw?
Leest de vereisten opgelegd door Mulan.
Nah, I`m good. Trekt nog een blikske Cara pils open.
Dat het innerlijke primeert en gebreken kunnen gecompenseerd worden? 
Kunstheup!
(ik denk dat de buren me nu perfect hebben horen bulderlachen)

Dag polletje, lang geledenZo zo...

Zijn hobby is fietsen, we weten allemaal wel wat dat soort volk met hun tong kan

We zullen dat nog eens verder moeten bespreken heIk heb ietsje meer ervaring dan haar, dan kan ze wel wat tips gebruiken![]()

Niet iedereen heeft skills zoals jij!Kwijlen op wat interwebz posts... Geef mij maar the real deal![]()
Nu maak ik me zorgenIk heb nog maar een nieuwe heup gekregen dus die is zo flexibel als een pasgeborene. (klinkt een beetje fout wel..)
En Lassie is naar het schijnt jaloers op mijn tong.

tja, als ge altijd alleen speelt, ben ik er ook niets mee he.Dat het innerlijke primeert en gebreken kunnen gecompenseerd worden?
![]()
@xAnyana, niet naar luisteren of je krijgt zo'n situaties :Ik heb ietsje meer ervaring dan haar, dan kan ze wel wat tips gebruiken![]()
Ik ben nog ooit zo een sloerie geweest als hier!![]()
Euhm... Eventjes verduidelijken dat er ècht 50man "op Mulan zit"![]()
Dag polletje, lang geleden![]()
Is dat zo?Minder lang als dat gij denkt..

Ik heb nog maar een nieuwe heup gekregen dus die is zo flexibel als een pasgeborene. (klinkt een beetje fout wel..)
Ik heb nog maar een nieuwe heup gekregen dus die is zo flexibel als een pasgeborene. (klinkt een beetje fout wel..)
Ik kan me aanpassen als je het lastig krijgt.Nu maak ik me zorgen![]()
Ge moet dat wat aanvoelen hèIk kan me aanpassen als je het lastig krijgt.
Als ik te hard aan het rijden ben in onze fietsgroep roepen ze ook op tijd om iets trager te gaan.