Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zet de tv nooit op die zender.Ge wilt niet weten hoeveel ge kunt bereiken met wat TLC...
aan het topic te zien, steekt er wel meer zijn kop opAlle hup.. De jaloezie steekt al de kop op.
Gelijk in den Befteling?aan het topic te zien, steekt er wel meer zijn kop op
Is dat een afkorting zoals TLDRGe wilt niet weten hoeveel ge kunt bereiken met wat TLC...
Om het met een citaat te zeggen:Okee, verwijderen @xAnyana!
Dat is er zo ene die denkt dat "wereldkampioen beuken" de ideale vrijpartij is!![]()
kort effe de tong ertegen, oeh baby!![]()
We gaan gewoon beginnen met de seks en van daaruit zien er wel verder..
Skills in bed? Ik ben 1m90 en sportief.. Mij ga je niet buiten adem krijgen!
Ik hoop dat je veel geld hebt, want dit zal het niet worden..

Is dat dan zoals een tafel bij een trouwfeest?

Is that a challenge?@Tonerider heeft een airfryer maar steak gaat er ook in. Dus een no-go. Maar je scoort al goeie punten met de pan.
Skills in bed? Ik ben 1m90 en sportief.. Mij ga je niet buiten adem krijgen!
Nu ben ik gerust...
![]()
OeiMijn piet is bien cuit.
He doesn'tDo you really care?![]()
Dan neem ik de touwtjes in handen en toon ik mijn rij-skills eens hé. Hij zal snel anders piepen.Okee, verwijderen @xAnyana!
Dat is er zo ene die denkt dat "wereldkampioen beuken" de ideale vrijpartij is!![]()

Edde al zoveel pm's gekregen?
Is that a challenge?
Oei
He doesn't
Dan neem ik de touwtjes in handen en toon ik mijn rij-skills eens hé. Hij zal snel anders piepen.
ZEG MANNEKES DOE IS KALM IK KAN NIET MEER VOLGEN![]()
Ik weet niet over wat je het hebt maar ik bedoel dat ik 10x de trap op en neer kan lopen om haar te bedienen zonder dat ik naar adem moet happen.Je beseft toch dat "ik kan lang doorgaan zonder buiten adem te komen" ook niet direct DE troef is?![]()
Check your slang dictionary brahIs dat een afkorting zoals TLDR
too late, comming?
Je hebt mijn volledige aandacht.Dan neem ik de touwtjes in handen en toon ik mijn rij-skills eens hé. Hij zal snel anders piepen.
Ken je @xAnyana zo goed dan?Je beseft toch dat "ik kan lang doorgaan zonder buiten adem te komen" ook niet direct DE troef is?![]()
Tuurlijk niet. Wat dacht ge nu!Edde al zoveel pm's gekregen?
I found the sweet spot!Je hebt mijn volledige aandacht.
Alle mannen zitten hier te kwijlen op Mulan. Maar wie zegt dat ik haar in tussentijd niet beter heb leren kennenKen je @xAnyana zo goed dan?

Momenteel zijn hier andere dingen die denken.Tuurlijk niet. Wat dacht ge nu!
Dan neem ik de touwtjes in handen en toon ik mijn rij-skills eens hé. Hij zal snel anders piepen.
ZEG MANNEKES DOE IS KALM IK KAN NIET MEER VOLGEN![]()
Bwoa, een pm van mij is haar niet vreemdI found the sweet spot!
Alle mannen zitten hier te kwijlen op Mulan. Maar wie zegt dat ik haar in tussentijd niet beter heb leren kennen![]()

't Zal wel zijnBwoa, een pm van mij is haar niet vreemd![]()