Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja als jij een airfryer hebt moet ik geen kopen hé. En geen leggings!Dat is al 1 minpunt, maar OK vinden is niet hetzelfde als ik kan niks anders. Dus daar kan ik nog mee werken.
Jij leggings. Kleine tip: afknapper!
Aha. So boys? Anyone?Doorsturen naar iedereen die je zijn mail/nr doorpm't!![]()
R4H zit niet in mijn bench, al dat je moet onthouden!Ik ook niet meer![]()
![]()
![]()
Euh..? Ik een airfryer heb? Neen?!Ja als jij een airfryer hebt moet ik geen kopen hé. En geen leggings!
Wie had hier dan een airfyerEuh..? Ik een airfryer heb? Neen?!
We gaan gewoon beginnen met de seks en van daaruit zien er wel verder..
Ik heb er geen! Steak moet in de pan.Een papiertje met mijn naam op.En hoe weten we dat het genuine cleavage is? Staat er een tm op?
Is dat dan zoals een tafel bij een trouwfeest?Wie had hier dan een airfyerIk heb er geen! Steak moet in de pan.
Wat zijn uw skills in bed?
Een papiertje met mijn naam op.
zijne chateaubriand is saignantWie had hier dan een airfyerIk heb er geen! Steak moet in de pan.
Zijne keu is bleuzijne chateaubriand is saignant
@Tonerider heeft een airfryer maar steak gaat er ook in. Dus een no-go. Maar je scoort al goeie punten met de pan.Wie had hier dan een airfyerIk heb er geen! Steak moet in de pan.
Nu ben ik gerust...R4H zit niet in mijn bench, al dat je moet onthouden!
Mijn piet is bien cuit.Zijne keu is bleu
Do you really care?En hoe weten we dat het genuine cleavage is? Staat er een tm op?

I'm always serious about cleavage!Do you really care?![]()
Zijne joint is a pointMijn piet is bien cuit.
pf, ik doe beter:Skills in bed? Ik ben 1m90 en sportief.. Mij ga je niet buiten adem krijgen!
Okee, verwijderen @xAnyana!@Tonerider
Skills in bed? Ik ben 1m90 en sportief.. Mij ga je niet buiten adem krijgen!

Ik hoop dat je veel geld hebt, want dit zal het niet worden..pf, ik doe beter:
1m86, niet sportief, maar toch kom ik altijd eerst
Hij heeft toch 250m beukenhaag kunnen planten op 1 namiddag. Sterken beer!Okee, verwijderen @xAnyana!
Dat is er zo ene die denkt dat "wereldkampioen beuken" de ideale vrijpartij is!![]()