Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
@Tha_nOn ach iedereen zijn gave... misschien moet je je partner eens vragen of hij je een grappige vrouw vindt. Gaan zn hersenen in overdrive en geeft hij een ontwijkend antwoord of moet hij dringend kakken, dan weet je het antwoord. Maar ongetwijfeld krijg je daarna in de poging om het goed te maken wel een lijstje waarom hij wel van je houdt.

“Tis e ruute ut tuus en ot rint, rint trin”

694

Dit topic is niet goed voor de eenzame mensen

649168184779472897.png
Aha, dat moet een selfie van mij zijn toen ik eens een goede dag had.

Het is aantrekken en afstoten. Maar je kan zeker niet zeggen dat er geen vuur in zit.
Ik die niet door heb dat ik fosforkogels mee heb en gij die zo ontvlambaar zijt als een wekenlange droge heide ja :')

@Tha_nOn ach iedereen zijn gave... misschien moet je je partner eens vragen of hij je een grappige vrouw vindt. Gaan zn hersenen in overdrive en geeft hij een ontwijkend antwoord of moet hij dringend kakken, dan weet je het antwoord. Maar ongetwijfeld krijg je daarna in de poging om het goed te maken wel een lijstje waarom hij wel van je houdt.
Wat een liefde seg. Mijn wederhelft vindt mij wel grappig 🤷‍♀️ .
Gezien de gemiddelde leeftijd hier ging ik er wel vanuit dat die grap duidelijk ging zijn, maar een smiley had waarschijnlijk geholpen. Nu, het is schattig dat gij er zo hard mee in zit ze

Ik die niet door heb dat ik fosforkogels mee heb en gij die zo ontvlambaar zijt als een wekenlange droge heide ja :')

Wat een liefde seg. Mijn wederhelft vindt mij wel grappig 🤷‍♀️ .
Gezien de gemiddelde leeftijd hier ging ik er wel vanuit dat die grap duidelijk ging zijn, maar een smiley had waarschijnlijk geholpen. Nu, het is schattig dat gij er zo hard mee in zit ze
ja, zo ben ik, ik zit graag overal mee in. :unsure:

en de geur van vers gebakken vis door te warme zetels? :unsure:
Doet me denken aan wat een ploegmakker eens uitgehaald heeft; een vis met metaaldraad op de uitlaat van een andere zijn auto gefixeerd. Telkens wanneer die aan een stoplicht ofzo moest wachten, verbaasde die zich erover waar toch al die katten vandaan kwamen. 👌

De mod heeft gelijk, twas al serieus opt randje. Ik ga mij nu een paar uur gaan bezinnen in bad om het laatste restantje zwamrelaties van mij af te schrobben/weken
Een bad verbruikt veel water en je blijft weken in de restantjes. Sowieso gaan er nog aan je hangen als je eruit kruipt.

Het zou van mij geen waar zijn!

Dat is enkel omdat jij nog je zwammatch niet gevonden hebt! 😍

Komaan, heren! We hebben in de aanbieding: een charmant jong veulen dat veel tijd over heeft om aan jou te spenderen én graag Vlaamse wegen verkent met de wagen om heerlijke dagtripjes mee te maken!
Down 2 earth maar met een geutje humor overgoten hebben wij de West-Vlaamse (maar dat vergeven we haar aangezien ze edelmoedig het dak deelt met de ouders) xAnyana! 💃💃💃
ik moet spontaan aan dit denken

Een bad verbruikt veel water en je blijft weken in de restantjes. Sowieso gaan er nog aan je hangen als je eruit kruipt.

Het zou van mij geen waar zijn!

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Naïef als ik ben, dacht ik dat jullie liefdesverhaal echt episch en platonisch was. Maar als gij (@Straight) de conditie van @Tha_nOn als ze uit bad komt, zo goed kent, dan word ik achterdochtig en denk dan weer: daar is meer aan de hand.

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Naïef als ik ben, dacht ik dat jullie liefdesverhaal echt episch en platonisch was. Maar als gij (@Straight) de conditie van @Tha_nOn als ze uit bad komt, zo goed kent, dan word ik achterdochtig en denk dan weer: daar is meer aan de hand.
Ik denk dat het woord wat ons liefdesverhaal moet omschrijven nog niet in het woordenboek staat.

Maar ik vrees dat @Tha_nOn er wel een woord voor zal vinden met de bedoeling om me weer eventjes af te stoten omdat ik te dichtbij kom. Maar als de afstand te ver is dan doet ze weer haar best.

Maar dat maakt ze net aantrekkelijk natuurlijk.

Ik denk dat het woord wat ons liefdesverhaal moet omschrijven nog niet in het woordenboek staat.

Maar ik vrees dat @Tha_nOn er wel een woord voor zal vinden met de bedoeling om me weer eventjes af te stoten omdat ik te dichtbij kom. Maar als de afstand te ver is dan doet ze weer haar best.

Maar dat maakt ze net aantrekkelijk natuurlijk.

Hoe? Afstand te ver? Met uwe velo zijt ge er toch zo geweest! Of is uw conditie ook zo slecht?

Terug
Bovenaan