Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Vrouwen die singel zijn , een dagelijkse bezigheid .

Pieterman, wat bedoel je: vrouwen die een buikriem zijn? of een buikcorset? een bindmiddel?
Of bedoel je een deel van een misgewaad?

Ik snap echt niet wat daar je dagelijkse bezigheid mee is. Leg eens uit!

Stop met wartaal te verkondigen, hoor ik jullie al zeggen.

Tijd voor een case study.

Heet wijf in deze case study:

Chinouk, de dochter van Dana Winner( zie hierboven post #221)

7711-thumb.jpg

Ik hoor je zeggen:

Wat is hier nu eigenlijk mis mee?

Absoluut niets.

Maar ze lijkt wel heel hard op haar vader. Eigenlijk is ze haar vader, maar dan met blond haar???

Haar vader:

lxcqe32bmcffs9qley20.png

Hij lijkt ook een beetje op Will Tura & Zaki.

Maar als de dochter van Dana Winner op haar vader lijkt, lijkt ze dan ook niet op al deze mannen?

Wie kan mij verlossen van dit conundrum?
Deze kwestie werpt ook een ander licht op de uitspraak
Wendy’tjen, uw vader, was dat geen klein dik wijveken?

Dit topic is niet goed voor de eenzame mensen

649168184779472897.png
Dat is enkel omdat jij nog je zwammatch niet gevonden hebt! 😍

Komaan, heren! We hebben in de aanbieding: een charmant jong veulen dat veel tijd over heeft om aan jou te spenderen én graag Vlaamse wegen verkent met de wagen om heerlijke dagtripjes mee te maken!
Down 2 earth maar met een geutje humor overgoten hebben wij de West-Vlaamse (maar dat vergeven we haar aangezien ze edelmoedig het dak deelt met de ouders) xAnyana! 💃💃💃

Het wordt tijd dat je terug vant straat bent ze. Wat het begint hier wel tenenkrommend te worden (voor de pubers hier: cringy).

Het testosteron vliegt hier in het rond. Precies een roedel wolven dat een willige prooi gevonden heeft
als het nu nog alleen de singles waren die achter haar aan zaten, maar blijkbaar heeft ze een sterk feromonen spoor want zelfs degene die in principe al aan hun trekken kunnen komen lopen bronstig.

Terug
Bovenaan