Forumgebruiker
Banned
Zou Jürgen luisteren naar The Beatles?
Zou hij zachtjes Ob-La-Di Ob-La-Da neuriën, terwijl hij een put graaft om in te kakken?
Zou hij zachtjes Ob-La-Di Ob-La-Da neuriën, terwijl hij een put graaft om in te kakken?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zullen niet tegen de warmte kunnen zeker.euh, waar nog?
Soit, we wijken af. Daten tijdens Aalst Carnaval is een slecht idee, al was het maar omwille van dat thermisch ondergoed dat elke carnavalist schijnt te dragen...
mods zijn enkel nodig als het origineel op nietsen trekt... euh, zijn er dus ook vrouwelijke mods in aanbieding?soms geen single lady's geïnteresseerd in een ervaren mod? Veel voordelen, en ik doe er één gratis "get out of jail" kaart bij.
tsss, we weten allemaal dat ondergoed bepalend is op een eerste date...Zullen niet tegen de warmte kunnen zeker.

Bij de eerste date met de mijne had ik enorm belangstelling in haar zijde zachte voetjes .tsss, we weten allemaal dat ondergoed bepalend is op een eerste date...![]()

tsss, we weten allemaal dat ondergoed bepalend is op een eerste date...![]()
Tis uw kuisvrouw?Bij de tweede date heeft ze alle hoeken van de slaapkamer gezien .![]()

Nee is geen dweil .Tis uw kuisvrouw?![]()
Wanneer de slip zich onder de ingewikkelde geraffineerde jarreteles bevinden dan heb je er evenveel werk mee als met een klein patattenveldjeKent ge het verschil tussen een vrouwenslip en een veld patatten?
Doe ze nekeer uit!

zocht ze de beste hoek om u in te plaatsen als ge weer eens met een vrouw had gebabbeld?Bij de tweede date heeft ze alle hoeken van de slaapkamer gezien .![]()
Nee daarvoor hebben we een sm kelder .zocht ze de beste hoek om u in te plaatsen als ge weer eens met een vrouw had gebabbeld?
De grond naast de propere lakens is ook goed.En gij die propere lakens terug "bevuilen" zeker?!? NIETS VAN!
Op mijne leeftijd?De grond naast de propere lakens is ook goed.

Ik hou je wel jong.Op mijne leeftijd?![]()