Forumgebruiker
Banned
Alle klinkers zijn al gekocht.Huh, gij kijkt effectief naar de illustratie, is er iets mis mee dan?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle klinkers zijn al gekocht.Huh, gij kijkt effectief naar de illustratie, is er iets mis mee dan?![]()
haja, AIR kan al ni meer want de I staat al op het bord. Dus het moet wel ASS zijn.Huh, gij kijkt effectief naar de illustratie, is er iets mis mee dan?![]()
Arm kan ook noghaja, AIR kan al ni meer want de I staat al op het bord. Dus het moet wel ASS zijn.

You don't say...Alle klinkers zijn al gekocht.
Alle klinkers zijn al gekocht.He @Mulan, daten?![]()
@Tomski laten we daar op klinken![]()
Alle klinkers zijn al gekocht.
Met klinkers en medeklinkers, in het licht van dit forum, zou ik toch eerder een spelletje dirty scrabble verkiezen boven een oprit aanleggen...Je zal maar een oprit moeten leggen deze maand.
Pas maar op @Tomski - straks een zwamban
Is dat zelfs technisch mogelijk?
Aalst tijdens carnaval dus?Het gebeurd niet vaak, maar af en toe kom ik mensen tegen… Ze stinken naar drank, putlucht en een zure lucht van zweet. Vooral kan ik mij verbazen over het feit dat dit soort figuren nog rechtop kunnen zitten.
Jürgen = de enige echte WoudloperNog 10 jaar schuilen dus. Zou hij een tunnel graven vanuit de Limburg naar den hof van Marc Van Ranst?
Als hij dan uiteindelijk te boven komt, zegt Marc: "Ha Jürgen, de corona-crisis is al 9 jaar voorbij. Moet ge een pintje hebben?"
?? Daar ook ??Aalst tijdens carnaval dus?
euh, waar nog??? Daar ook ??