Mulan
Well-known member
Damn, er is hier eentje bezig op expert level om zijn troeven uit te spelenBij mij moet je er niet op lopen. Mijn 1m90 zal je met plezier de trap op dragen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, er is hier eentje bezig op expert level om zijn troeven uit te spelenBij mij moet je er niet op lopen. Mijn 1m90 zal je met plezier de trap op dragen.

Damn, er is hier eentje bezig op expert level om zijn troeven uit te spelen![]()
Been there, done that 4-5j geledenIk weet dat het niet mag hier op Zwam, zo even ernstig zijn, maar ik ben echt curieus hoe een date tussen Jonas en jij zou lopen
Maar we zijn op Zwam dus heb ik geen andere optie dan Nahrtent te nomineren! (maar niet echt dus)

Oh gij sloeber! Alsof ik het niet zou snappen!Kan je een tipje van de tentflap oplichten?
![]()
Aaaah, omdat jullie hier ook een BG-koppel zijn hè! We zijn de koelkast en den drank niet vergeten hoor! En dan plots de volgende ochtend daar niets meer over zeggen? The walk of shame, lady!En hoezo geen andere optie dan Nahrtent![]()

Ik kan er vooral opsommen waarmee ik je, voor je eigen welzijn, liever NIET mee zie daten!En hoezo geen andere optie dan Nahrtent![]()

Mulan ge ziet ze vliegen!Aaaah, omdat jullie hier ook een BG-koppel zijn hè! We zijn de koelkast en den drank niet vergeten hoor! En dan plots de volgende ochtend daar niets meer over zeggen? The walk of shame, lady!![]()
Er is nog een veel betere optieIk kan er vooral opsommen waarmee ik je, voor je eigen welzijn, liever NIET mee zie daten!
Sorry @Tonerider![]()

Mulan zit aan den drugs.Dezen thread is al even effectief voor mij als gras eten dat is voor een kat, impressive
No offence taken, ik zou ook niet mezelf willen daten. Tis ne weirdo.Ik kan er vooral opsommen waarmee ik je, voor je eigen welzijn, liever NIET mee zie daten!
Sorry @Tonerider![]()
Noooooo!Er is nog een veel betere optie![]()
Maar ik zal die voor mezelf houden![]()

Enkel aan kattengrasMulan zit aan den drugs.

Nu gaat het echt niet weer daarover gaan.
Ik was ook in de war! Dacht dat ik niet meer mocht zeveren in zwam ook alwhoopsiedaisy, nu dacht ik dat we in zwam daar zaten

Ik heb de boot gemist![]()