Daar staan idd al redelijk wat bedenkelijke afrekeningen opOp wannez zijn Vieze kaart

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar staan idd al redelijk wat bedenkelijke afrekeningen opOp wannez zijn Vieze kaart

Mijn bankdirecteur zal vandaag ook es raar kijkenDaar staan idd al redelijk wat bedenkelijke afrekeningen op![]()
Een ban naar vrijetijd zou nu wel op z’n plaats zijnIk weet dat het niet mag hier op Zwam, zo even ernstig zijn, maar ik ben echt curieus hoe een date tussen Jonas en jij zou lopen
Maar we zijn op Zwam dus heb ik geen andere optie dan Nahrtent te nomineren! (maar niet echt dus)

Redlights.be?Daar staan idd al redelijk wat bedenkelijke afrekeningen op![]()

Nee dat ken ik nog maar sinds vrijdag hè. Zo snel komt die afrekening niet door.Redlights.be?![]()

Ik ben gaan zienNee dat ken ik nog maar sinds vrijdag hè. Zo snel komt die afrekening niet door.![]()
Shellshock?Ik ben gaan zien
Ik ben in shock.
Je brengt het erg geloofwaardig.Ik ben gaan zien
Ik ben in shock.
Die heeft da ni graagShellshock?
T'is het korstje dat blijft steken, anders graag hoor.eerste date hé en pakt de airfryer, @Pan heeft da ni graag, een fishstick in zijn poepenholleken
Tarrels heet datT'is het korstje dat blijft steken, anders graag hoor.
Amai, dat is puur goud. Hoe ben je daar bij uitgekomen?https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/enorm-veel-last-van-tarrels-30029
10/10 wss een zwammer die daar gepost heeft
Ge had beter gezegd dat ge per ongeluk op ne banner had geklikt.letterlijk eerste google resultaat bij intypen "tarrels"
vergeten incognito te doen, straks geschiedenis wissen
Lt. ZweedVoet die op sites zoals kindertelefoon aanwezig is.
![]()
Ge had beter gezegd dat ge per ongeluk op ne banner had geklikt.
Enfin, hebt gij ook een tarrelprobleem?