Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You know the drillOooow, in dat geval is het dus gewoon de jaarlijkse reünie, ditmaal met lijk op voorhand al in de koffer!![]()

Ik vroeg of we elkaar wat beter kunnen leren kennen en bijvoorbeeld ergens iets kunnen gaan drinken. Haar antwoord is dat dat kan, maar of ik dan niet eerst met haar een ritje zou kunnen doen omdat ze iemand zocht om met haar te rijden, want daar was ze nog onzeker over.
WTF? Dit is toch geen eerste date? Dus ik moet met iemand die ik van haar noch pluimen ken een ritje gaan maken en dat terwijl zij kapot gaat van de stress.

Ik meld mij bij deze aan!Zij is dus terug beschikbaar voor liefhebbers.![]()
Erna wel ja... Ik moest toch ergens mijn 'emoties' kwijt...Je was nochtans in form na onze laatste match.

You saved your drama for your mama? Elk zijn voorkeurErna wel ja... Ik moest toch ergens mijn 'emoties' kwijt...![]()

Oei en dat met zo’n hete bees als @Tanuki_ in huis. Dat had u geld kunnen kosten!Een week gestresseerd gelopen omdat ik dacht dat onze brandverzekering niet in orde was want ik vond niets in m'n mails. Kdurfde zelfs niet meer 3d printen. Vandaag bevestiging van het verzekeringskantoor dat we van dag 1 verzekerd waren. I'm an idiot.
Yes ze komt ook, ik forceer de Wannez om langs Mulan haar huis te rijden, en we zwieren ze gewoon in de auto.

Hoezo forceren? Ik passeer daar wekelijks (zeer traag). Of parkeer me aan de overkant.![]()
Ik corrigeer mezelf: ik forceer de Wannez om - samen met mij - langs Mulan haar huis te rijden, en we zwieren ze gewoon in de auto.Hoezo forceren? Ik passeer daar wekelijks (zeer traag). Of parkeer me aan de overkant.![]()
Gij zijt nu al aan t drinken om a point te zijn tegen zaterdag?Ge moogt misschien wel nog eens met @Wannez in de caravan kruipen... NA Trump zijn zus hé.
.Gij zijt nu al aan t drinken om a point te zijn tegen zaterdag?
If so,.
I got you covered.tekstje erbij heb ik ook niet
. Als je zin hebt in een spannende date, swipe dan naar rechts en stuur me een berichtje. Ik wacht op je! 
Wat is jouw tekst? Zoiets? “Jij mag die groene mamba in mijn broek ontdekken, welk wild beest zit er in jou verscholen?”I got you covered.
Hallo, ik ben een avontuurlijke en spontane persoon die houdt van de natuur en dieren. Ik heb een passie voor ruige dassen, die ik graag observeer en fotografeer in hun natuurlijke habitat. Ik zoek iemand die deze interesse met mij wil delen en samen met mij op ontdekkingstocht wil gaan. Misschien kunnen we elkaar ook wat ruiger maken in de tent. Als je zin hebt in een spannende date, swipe dan naar rechts en stuur me een berichtje. Ik wacht op je!
![]()
Ok misterVeelBlablaEnWeinigBoomBoomWat is jouw tekst? Zoiets? “Jij mag die groene mamba in mijn broek ontdekken, welk wild beest zit er in jou verscholen?”
PS: Als je “mamba” echt groen is zou ik toch eens naar de dokter gaan.

Tis MisterVeelPlezierInBedEnDaarbuiten!Ok misterVeelBlablaEnWeinigBoomBoom
![]()