Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Mijnen besten, u weet toch dat in het cowgirl standje in mijn geval er optimale stimulatie is van de g-spot en de clitoris?
Dus mijn post was vrouwvriendelijk!
FTFMyself:
@MisterV : Ik begrijp dat het met uw gereedschap mogelijks wat minder evident is, waarvoor mijn excuses.
ik sprak even uit eigen naam.

Was. Als in "toen wel" en nu niet meer.

giphy.gif

Wat denkt ge van een gezellige BBQ?
Allez ik wil niks overhaasten eh dus laten we zeggen… 12 augustus bijvoorbeeld.
Ik kom je halen en beloof plechtig niet te snel, dronken of onder invloed van mdma te rijden (met de auto).

Laatst bewerkt:
giphy.gif

Wat denkt ge van een gezellige BBQ?
Allez ik wil niks overhaasten eh dus laten we zeggen… 12 augustus bijvoorbeeld.
Ik kom je halen en beloof plechtig niet te snel, dronken of onder invloed van mdma te rijden.
Ik vertrouw @Lint voor geen haar!

En @TRUMP was HEEL streng en duidelijk: na the 4th of july geen inschrijvingen meer! 😝

Telt niet want ik gebruikte een ik-boodschap èn verklaarde niets omtrent geloof, seksualiteit, leeftijd, figuur, ras of kleur,... Als reden voor mijn wantrouwen!
Tutut. Voor laster tov @Lint telt dat niet. Die jongen heeft een speciaal statuut door op uitwisseling te gaan naar brighton, die mens is getekend voor het leven.

Ik vertrouw @Lint voor geen haar!

En @TRUMP was HEEL streng en duidelijk: na the 4th of july geen inschrijvingen meer! 😝
Ik post voor mezelf EN Trump:
giphy.webp

Telt niet want ik gebruikte een ik-boodschap èn verklaarde niets omtrent geloof, seksualiteit, leeftijd, figuur, ras of kleur,... Als reden voor mijn wantrouwen!
Lint is wel een geloof EN een seksualiteit.
Wij discrimineren niet naar ras of kleur, wel naar leeftijd. Ouder dan 29 is no go, en jonger dan 18 ook.

Ik heb het gevoel dat K6 zal afhaken, want die is niet meer te bespeuren.

Dus ik heb nog wel een joker kaart vrij :woohoo:.

Dan zijn er toch al 2 vrouwen. :eek2::clap:

Terug
Bovenaan