Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Dank voor de toelichting, ik heb het zelf nooit eerder zo benoemd maar het klinkt in feite zeer herkenbaar. ✅
Hadden wij niet al veel langer geconcludeerd dat wij waarschijnlijk 2 broeders gescheiden bij geboorte waren,
of 1 brein verdeeld over 2 personen? 👊

Hoe creatief, jullie kunnen herhalen wat ik al zei :unsure:.
Wij gingen er van uit dat jij ervan uit ging dat wannez zijn helft een aanvulling zou zijn van eigen hersencellen... Niet dat jij er zelf ook van uit zou gaan dat een half brein van een ander alles zou zijn wat je te bieden hebt. :unsure:

Wij gingen er van uit dat jij ervan uit ging dat wannez zijn helft een aanvulling zou zijn van eigen hersencellen... Niet dat jij er zelf ook van uit zou gaan dat een half brein van een ander alles zou zijn wat je te bieden hebt. :unsure:
Je weet maar al te goed wat ik en bij uitbreiding mijn cute twin Lint te bieden hebben 😏

giphy.webp

Ok Makila (Mulankila?)

Bedankt om te benadrukken dat ik the cute one ben :love:
Je weet dat de vrouwelijke helft van Tinder & co een bad boy zoekt en geen cute one? Liefst eentje die ze kunnen veranderen. En hij moet meewillen naar de manège. En naar Harry Styles. Eigenlijk moet hij gewoon Harry Styles zijn.

Terug
Bovenaan