Niet aanhouwerij shamen!Euh, heb ik weer iets gemist? Zijt gij en @Mulan uit elkaar?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet aanhouwerij shamen!Euh, heb ik weer iets gemist? Zijt gij en @Mulan uit elkaar?

Niet aanhouwerij shamen!![]()
Maar het is BG, iedereen zit toch gewoon thuis in zijn eigen zwembad?In mijn hoofd is het een groot zwembad vol met BG mannen.
Dus gij hebt aangepapt met de @Wannez begrijp ik?
.Maar het is BG, iedereen zit toch gewoon thuis in zijn eigen zwembad?
Zie hierboven Lint! Als ik nu in mijn fantasie een zwembad vol BG mannen wilIn mijn hoofd is alles peis en vree zonder ego's.

En met m’n caravan voldoe ik aan alle criteria van trailer trash (behalve de tramp stamp).
Zie hierboven Lint! Als ik nu in mijn fantasie een zwembad vol BG mannen wil![]()
We can fix that op Trump zijne trailer trash yokel hick countryfolk bbq. Breng uwe caravan maar mee !En met m’n caravan voldoe ik aan alle criteria van trailer trash (behalve de tramp stamp).
)Beter nog eens zwam doorpluizen gij, daar heb ik mijn coming out als hetero man gedaan. Naar het schijnt pap ik nu aan met @Myllana, die is al van gisteren onderweg,
). Van @Myllana blijft ge met uw poten AF 

Waarom?ik zit hier maar met mijn vingers te draaien in mijn kletsnatte kleren.

Er zitten maar drie vrouwen op BG, tis niet moeilijk om met half de vrouwen van BG bezig te zijn. @Myllana zal zelf wel bepalen wie er met zijn poten wat doet

Daarom:Waarom?![]()
Nouuu
Een 8 die al even in de regen heeft gestaan en waarvan de haren nat zijn, T-shirt dat zo doorweekt is dat zijn bovenlijf zichtbaar is, natte broek die kleeft op zijn benen en achterbumper wil anders wel graag helpen "afdrogen".
(Vond geen emoji met een handdoek dus dan maar een spuitbus/ingebeelde haardroger)
Ik moet verdekke op den duur echt naar zo'n god vergeten gat in de Vlaanders gaan komen he, wordt de party van t jaar.En met m’n caravan voldoe ik aan alle criteria van trailer trash (behalve de tramp stamp).
FtfyEr zitten maar drie vrouwen in de threads waar ik kom
Hoe weet jij welke threads hem laten komen?

Dat staat in mijn excelleke.Hoe weet jij welke threads hem laten komen?![]()
Kasten zijn dan ook een enorme turn-on.Dat staat in mijn excelleke.
Yes please do!!Ik moet verdekke op den duur echt naar zo'n god vergeten gat in de Vlaanders gaan komen he, wordt de party van t jaar.
.Voor de Trump BBQ graag alleen marcellekes.Dat staat in mijn excelleke.
Oei dat is hier uit de spuigaten aan het lopen. Ik ga wat moeite moeten doen om @Myllana weer aan mijne kant te krijgen.Er zitten maar drie vrouwen op BG, tis niet moeilijk om met half de vrouwen van BG bezig te zijn. @Myllana zal zelf wel bepalen wie er met zijn poten wat doet
ja ik weet dat er hier meer dan drie vrouwen zitten
Daarom: