Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
In mijn hoofd is het een groot zwembad vol met BG mannen.
Maar het is BG, iedereen zit toch gewoon thuis in zijn eigen zwembad?

Dus gij hebt aangepapt met de @Wannez begrijp ik?

We kunnen jullie alledrie nog verwachten op Trump zijne midwestern hillbilly MAGA BBQ veronderstel ik?
Ik zou daar graag een redneck style ruzie zien, graag voorbereidingen treffen 👌.
@Wannez kan al wapens meenemen begrijp ik.

Dus gij hebt aangepapt met de @Wannez begrijp ik?

We kunnen jullie alledrie nog verwachten op Trump zijne midwestern hillbilly MAGA BBQ veronderstel ik?
Ik zou daar graag een redneck style ruzie zien, graag voorbereidingen treffen 👌.
@Wannez kan al wapens meenemen begrijp ik.
En met m’n caravan voldoe ik aan alle criteria van trailer trash (behalve de tramp stamp).

Zie hierboven Lint! Als ik nu in mijn fantasie een zwembad vol BG mannen wil :angry:
denial-498-x-280-gif-bgy3jhsn6t1mylq8.gif

En met m’n caravan voldoe ik aan alle criteria van trailer trash (behalve de tramp stamp).
We can fix that op Trump zijne trailer trash yokel hick countryfolk bbq. Breng uwe caravan maar mee !
(serieus eigenlijk, dan hebben we al een slaapplaats :laugh:)

Beter nog eens zwam doorpluizen gij, daar heb ik mijn coming out als hetero man gedaan. Naar het schijnt pap ik nu aan met @Myllana, die is al van gisteren onderweg,
denial-498-x-280-gif-bgy3jhsn6t1mylq8.gif

Gij zijt al bezig met half de vrouwen van BG, en @Wannez met de rest (@Mulan ik zie een trend :unsure:). Van @Myllana blijft ge met uw poten AF :angry::angry::angry::angry::angry:

ik zit hier maar met mijn vingers te draaien in mijn kletsnatte kleren.
Waarom? :unsure:

Gij zijt al bezig met half de vrouwen van BG, en @Wannez met de rest (@Mulan ik zie een trend :unsure:). Van @Myllana blijft ge met uw poten AF :angry::angry::angry::angry::angry:
Er zitten maar drie vrouwen op BG, tis niet moeilijk om met half de vrouwen van BG bezig te zijn. @Myllana zal zelf wel bepalen wie er met zijn poten wat doet 😘
ja ik weet dat er hier meer dan drie vrouwen zitten 🤪
Daarom:
Nouuu:hurrr:

Een 8 die al even in de regen heeft gestaan en waarvan de haren nat zijn, T-shirt dat zo doorweekt is dat zijn bovenlijf zichtbaar is, natte broek die kleeft op zijn benen en achterbumper wil anders wel graag helpen "afdrogen".:spraybottle:

(Vond geen emoji met een handdoek dus dan maar een spuitbus/ingebeelde haardroger :unsure:)

Ik moet verdekke op den duur echt naar zo'n god vergeten gat in de Vlaanders gaan komen he, wordt de party van t jaar.
Yes please do!!
We kunnen in @Wannez zijne caravan slapen heb ik zonet geregeld 👊.
En als hij uiteindelijk afhaakt, ik heb nen trekhaak dus we gaan dat ding gewoon halen !!

Dat staat in mijn excelleke.
Voor de Trump BBQ graag alleen marcellekes.

Er zitten maar drie vrouwen op BG, tis niet moeilijk om met half de vrouwen van BG bezig te zijn. @Myllana zal zelf wel bepalen wie er met zijn poten wat doet 😘
ja ik weet dat er hier meer dan drie vrouwen zitten 🤪

Daarom:
Oei dat is hier uit de spuigaten aan het lopen. Ik ga wat moeite moeten doen om @Myllana weer aan mijne kant te krijgen.
@Myllana: Duvelke drinken / shishatje doen en we zien wel?

Terug
Bovenaan