D
Deleted member 2145
Guest
Slicks , of het C1,C2,C3 …. zijn ? Zou ze eerst eens hardt op zijn hondjes moeten pakken .tss die moet op haar zomerbanden toch eens een nieuw profiel laten plaatsen. a zo glad.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slicks , of het C1,C2,C3 …. zijn ? Zou ze eerst eens hardt op zijn hondjes moeten pakken .tss die moet op haar zomerbanden toch eens een nieuw profiel laten plaatsen. a zo glad.
Bij Mulan@ zal je wel aan je trekken komen.Doet ze ook fietsbanden?
@Lint is dat een dt fout?
Die kan nog niet eens bedden opmaken, wat zou ze @straight_six zijne fiets gaan maken.Bij Mulan@ zal je wel aan je trekken komen.
Oei, dat ziet eruit als liefdesverdriet. Hier kunt ge uw hart luchten.
Stop daarmee. Jij bent nooit gelukkig!
Ok, was licht sportief geef ik toe, en zo erg was uw mening nu ook niet, maar wel weer een nieuwe deuk op de carrosserie...Zijn Flodderbroer veeleer![]()
Het is ook maar de lening van 1 vrouw hé. Er zijn misschien wel vrouwen die een licht sportieve flodder wel sexy vindenOk, was licht sportief geef ik toe, en zo erg was uw mening nu ook niet, maar wel weer een nieuwe deuk op de carrosserie...

Blijkbaar is de comfortabele sportieve look helemaal in.Het is ook maar de lening van 1 vrouw hé. Er zijn misschien wel vrouwen die een licht sportieve flodder wel sexy vinden![]()
Dat ziet er mij geen van beiden uit.Blijkbaar is de comfortabele sportieve look helemaal in.
Beste sletsen ooit
!!!! Ik koop die al minstens 20 jaar elke keer opnieuw. Ik heb letterlijk zo 3 paar momenteel
.

@Mulan is nu niet bepaald het stijlicoon van BG. Volgens mij zijn er betere opties.Volledig in zak en as nu, weg vertrouwen, weg sfeer [insert GIF] , compleet neergesabeld omwille van mijn vestimentaire keuze...
De kleren maken de man, was dat da niet die uitdrukking? Nu zie ik op wat vrouwen dus letten
En da was het eigenlijk![]()
voor een vrouw casual in de zomer om naar het strand of snel boodschappen te doen vind ik het dan wel een pak beter dan voor een man.Ik heb die slippers ook.
In alle kleuren zelfs en draag die in de zomer ook gewoon naar de winkel als ik snel boodschappen moet doen ofzo...
Wel zonder sokken want met is echt not done.