Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
@Lint is dat een dt fout?
tenor-2.gif

Bij Mulan@ zal je wel aan je trekken komen.
Die kan nog niet eens bedden opmaken, wat zou ze @straight_six zijne fiets gaan maken.

Ok, was licht sportief geef ik toe, en zo erg was uw mening nu ook niet, maar wel weer een nieuwe deuk op de carrosserie...
Het is ook maar de lening van 1 vrouw hé. Er zijn misschien wel vrouwen die een licht sportieve flodder wel sexy vinden 🤷‍♀️

Ik heb die slippers ook.😳
In alle kleuren zelfs en draag die in de zomer ook gewoon naar de winkel als ik snel boodschappen moet doen ofzo...
Wel zonder sokken want met is echt not done.

Call me old fashioned maar die witte kousen in slippers heb ik nooit begrepen. Enfin, witte kousen en slippers tout court heb ik nooit begrepen...

De buurman uit Van vlees en bloed was zowaar een trendsetter :)

Serieus mannen: draag dat nooit op date!

Sterker: draag dat nooit, punt

Volledig in zak en as nu, weg vertrouwen, weg sfeer [insert GIF] , compleet neergesabeld omwille van mijn vestimentaire keuze...

De kleren maken de man, was dat da niet die uitdrukking? Nu zie ik op wat vrouwen dus letten :unsure:

En da was het eigenlijk :cry:
@Mulan is nu niet bepaald het stijlicoon van BG. Volgens mij zijn er betere opties.

@xAnyana weet volgens mij wel wat het woord sexy wil zeggen.

Ik heb die slippers ook.😳
In alle kleuren zelfs en draag die in de zomer ook gewoon naar de winkel als ik snel boodschappen moet doen ofzo...
Wel zonder sokken want met is echt not done.
voor een vrouw casual in de zomer om naar het strand of snel boodschappen te doen vind ik het dan wel een pak beter dan voor een man.

Maar dan enkel als je bruine benen hebt anders kun je even goed witte kousen aan hebben.

Terug
Bovenaan