Ik gok op 1m90 - 12 cm = 1m78!Nu ben ik wel benieuwd hoe lang jij zelf bent, aangezien je al stelde zelf groot te zijn?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gok op 1m90 - 12 cm = 1m78!Nu ben ik wel benieuwd hoe lang jij zelf bent, aangezien je al stelde zelf groot te zijn?
Er is er eentje bij de pinken vandaag!Ik gok op 1m90 - 12 cm = 1m78!

oo, dat is jammer.Omdat hun kleine midget handjes vlug gevuld zijn met je kleine borstjes valt dat niet op..
Bij Mulan zouden ze 2 handen nodig hebben per borst.
Idd goed geslapen enzo hèEr is er eentje bij de pinken vandaag!![]()

Dat zouden we eens moeten testen. En ik ga kijken want ik moet het eerst zien om te geloven.Als ze al 2 pollen nodig hebben om een C/D-cup vast te houden zijn het ècht wel midgethandjes![]()
Dat zegt ook weer veel over wat ge thuis zitten hebt.Dat zouden we eens moeten testen. En ik ga kijken want ik moet het eerst zien om te geloven.
Mooie scoreDoorsnee. 7/10 is prima voor mij!
Je mag toegeven dat jij de persoon met de bloc note bent hoor!

FTFYHelemaal niet eigenlijk , stel dat ik een moveke zou doen zult ge het wel dadelijk merken ze...
Ben gewoon curieus, thats all, zo van, Welke gelachtsziekte loopt Mulan eerst op enzo
Altijd al geweest, ik kan het niet verhelpen, so give me the scoopkes
Bellozal!!!

1. Ik zou het waarschijnlijk nog niet eens door hebben OF twijfelen of ik het wel juist voor heb.Helemaal niet eigenlijk , stel dat ik een moveke zou doen zult ge het wel dadelijk merken ze...
Ben gewoon curieus, thats all, zo van, Wie wordt de man van Mulan enzo

Ne kop groter vind ik dan weer ideaal!Nee voor mij hoeven ze niet persé minstens +12cm groter zijn!!

Ik bedoel kijken naar iemand met midgethandjes.. Aangezien ik dat niet heb met mijn 1m90 kan ik het thuis ook niet beoordelen eh.Dat zegt ook weer veel over wat ge thuis zitten hebt.
Je bent dus een voyeur!Ik bedoel kijken naar iemand met midgethandjes.. Aangezien ik dat niet heb met mijn 1m90 kan ik het thuis ook niet beoordelen eh.
Iedereen die soaps kijkt is een voyeur.Je bent dus een voyeur!
Is er ook een soap over midgethandjes? Dat is wél... Heel erg specifiekIedereen die soaps kijkt is een voyeur.

'k Heb het niet over hun handen over mijn tieten he onnozelaar!Omdat hun kleine midget handjes vlug gevuld zijn met je kleine borstjes valt dat niet op..
Bij Mulan zouden ze 2 handen nodig hebben per borst.
Nu ben ik wel benieuwd hoe lang jij zelf bent, aangezien je al stelde zelf groot te zijn?
Wannez had het goed gezienIk gok op 1m90 - 12 cm = 1m78!
Ah dat was een move die pm van u naar mijHelemaal niet eigenlijk , stel dat ik een moveke zou doen zult ge het wel dadelijk merken ze...
Ben gewoon curieus, thats all, zo van, Wie wordt de man van Mulan enzo

'k Vind dat ook leuk maar als het goed klikt op verschillende vlakken met mijn toekomstige partner dan hoeft dat helemaal nietNe kop groter vind ik dan weer ideaal!
Elk zijn afwijking zeker?![]()