Mulan
Well-known member
Zegt wie?!?!Tijd voor een hey in’t echt hé. Ik kan zondag!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zegt wie?!?!Tijd voor een hey in’t echt hé. Ik kan zondag!

als ik me goed herinner was het 1m92 of 1m94 maar we moeten realistisch blijven en naar beneden afgerond dus!Maar die is nu niet meer uw lief hé, die 1m90. Want dat zijn onbetrouwbare sujetten! De sweetspot zit op 1m84.

First come first serve. De eerste die mijn zondag inpalmt krijgt mijn volle 1m84.Zegt wie?!?!![]()
Ik zal het u zondag om 00.01 weten te zeggen dat ik je eerst inpalm!First come first serve. De eerste die mijn zondag inpalmt krijgt mijn volle 1m84.

Toevallig, ik kan zondag ook!Tijd voor een hey in’t echt hé. Ik kan zondag!
Ik blijkbaar ook!Toevallig, ik kan zondag ook!

Mochten alle mannen nu eens mijn norm hanteren (maximum even groot of kleiner), dan schieten er gelukkig nog veel mogelijke kandidaten over...Ah daarom sprak niemand mij aan![]()

Hoe komt dat dat er opeens 1cm minder is bij jou?First come first serve. De eerste die mijn zondag inpalmt krijgt mijn volle 1m84.

Gaan we op date Mulan?Ik blijkbaar ook!![]()

Ik heb enkele camera’s!Ik leg alvast de filmploeg van “met vier in bed” vast voor zondag!
Tuurlijk!Gaan we op date Mulan?![]()

Aaaach, nog maar halfweg! En ik kan hem aanraden hoor!Dzju, iets té enthousiast...
Ik denk dat ik toch maar ga passen... Ben te oud geworden om nu nog van voorkeur te veranderen...

FTFYAaaach, nog maar halfweg! En ik kan hem aanranden hoor!![]()
Qft!

Bel maar eerder naar "God en klein pierke" als je ook gaat meedoen...Ik leg alvast de filmploeg van “met vier in bed” vast voor zondag!