[Groep K] Portugal, DR Congo, Oezbekistan, Colombia

Ik snap de vraag voor rood, maar volgens 't reglement is geel terecht. Semedo stond daar nog.

Los daarvan toch een schabouwelijke prestatie van Portugal zeg. Dan kom je na 5 minuten op voorsprong, idealer kan niet en dan is dit het vervolg...

Knappe match van Congo! Ronaldo is toch ook wel zijn beste niveau voorbij. Mens ziet er wel uit al een blok graniet maar qua voetbal is het toch wel een pak minder geworden.

Ik snap de vraag voor rood, maar volgens 't reglement is geel terecht. Semedo stond daar nog.

Los daarvan toch een schabouwelijke prestatie van Portugal zeg. Dan kom je na 5 minuten op voorsprong, idealer kan niet en dan is dit het vervolg...
Die stond daar toch ver af en op dezelfde lijn.
Los daarvan mocht het voor de intentie (tegen de keel) ook al rood zijn, degoutante fout.

Is eigenlijk eerste keer dat ik van haar hoor :unsure:
Niet de eerste keer dat ik van haar hoor.

Ik vind het een enorme lacune in onze maatschappij dat er mensen zijn die hiermee enerzijds hun leven kunnen inrichten en anderzijds rijk/vermogend kunnen worden van dergelijke BS.
Net zoals ik ook een broertje dood heb aan al dat ...fan gedoe. Influencers in mijn ogen de plaag van onze maatschappij...

Maar het is onderdeel van het kapitalisme. Er is een markt voor deze nonsens. Deze markt voor mijn part kapot belast worden...

Je kan de meerwaarde van een Congo niet beoordelen op basis van deze wedstrijd omwille van de schabouwelijk slechte prestatie van Portugal.

Wel knap dat ze een gelijkspel lukken, daar niet van. Maar het was toch echt weer geen leuke match om te kijken. Tweede helft ook vooral op GSM liggen gluren.

Moet wat denken aan de laatste dagen van Figo en Rui Costa (toen ook een heerlijke ploeg trouwens). Maar ik denk dat het vooral Figo was die aan zijn laatste krachten zat, met een Ronaldo die klaar was om in zijn voetstappen te treden. Alles naar Figo toen om het te forceren. En nu herhaalt de geschiedenis zich zeker?

Terug
Bovenaan