Silence
Well-known member
I know. Slechts 1 man die daar een fout in zag volgens mij. Defensieve swalbeFloot eerst fout he.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know. Slechts 1 man die daar een fout in zag volgens mij. Defensieve swalbeFloot eerst fout he.
na de herhaling vanachter het doel een paar keer te herbekijken lijkt het eerder op de schoen van Duda en speelde ie weldegelijk af richting Romelu en Baka. Dikke inspanning redt daar de 3 punten voor zijn teamBal week af op een verdediger waardoor Dubravka pakt
Ik bekijk het ook nog wel positief. Wat @Sir.Killalot zegt klopt hé, er zit vanalles fout, en tóch creëren we nog al die kansen. We verliezen hier toch vooral door pech/slordigheid. Voor hetzelfde geld scoren we 5x. Het kan rap keren.Zo slecht is België niet. Vandaag had het 4-1 moeten zijn.
Het zijn de UEFA regels die moeten gevolgd worden....Post #599 zijn de regels uit "Laws of the game 23/24" van het ifab![]()
HahahaVan jou vooral..
Aangezien hij niet zelf scoort is het enkel hands hier als hij het opzettelijk doet of als zijn lichaam onnatuurlijk groter maakt..
Dit is gewoon een fout van de VAR
Je speelt vandaag ook tegen een van de zwakste ploegen op dit EK. Ik zie daar weinig positief aan. We missen vooral goesting, drive en mentaliteit. En een trainer hebben we ook nietIk bekijk het ook nog wel positief. Wat @Sir.Killalot zegt klopt hé, er zit vanalles fout, en tóch creëren we nog al die kansen. We verliezen hier toch vooral door pech/slordigheid. Voor hetzelfde geld scoren we 5x. Het kan rap keren.
Ik bekijk het ook nog wel positief. Wat @Sir.Killalot zegt klopt hé, er zit vanalles fout, en tóch creëren we nog al die kansen. We verliezen hier toch vooral door pech/slordigheid. Voor hetzelfde geld scoren we 5x. Het kan rap keren.
Ik ben een naïeve positivo, I know. Maar ik geloof er nog in. Ondanks de zwakke trainer.Je speelt vandaag ook tegen een van de zwakste ploegen op dit EK. Ik zie daar weinig positief aan. We missen vooral goesting, drive en mentaliteit. En een trainer hebben we ook niet

Wil er iemand even uitleggen waarom de VAR bij die handsbal niet tussen komt? Allé, ik zou denken dat de VAR daarvoor in het leven geroepen?
THE INTERNATIONAL FOOTBALL ASSOCIATION BOARD van de FIFA..Het zijn de UEFA regels die moeten gevolgd worden....
Geen idee wat daar exact in staat
@Gavin
Wilt ge het efkes uitleggen aub? Ecen oprechte vraag, want ik ben niet meer mee wanneer de var wel en niet tussen komt.
Mijn voorspellingen:
- Trainer die idiote beslissingen neemt ivm opstellingen. V
- Lukaku die een paar open doelkansen mist in de knockout fase. V
- Dikke flaters in de verdediging. V
Mooi zo, we zijn goed op weg om te slagen in de eerste en belangrijkste opdracht: niet eerste eindigen in deze poule.
De weg naar de finale ligt open.
Argentinië heeft het onlangs nog getoond. Het zal ook wel weer een vuile match worden van die Nederlanders tegen ons straks, maar ik kijk er wel naar uit.