Green Mamba
Well-known member
Dat was het aantal enkel op Epic. Op Epic al wel eens wat gespeeld , maar dat is dan 1% ofzo. Een backlog die nooit meer weggeraakt.Hier 500+ waarvan gegarandeerd 400+ op Epic, en geen enkel vangekochtgespeeld.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was het aantal enkel op Epic. Op Epic al wel eens wat gespeeld , maar dat is dan 1% ofzo. Een backlog die nooit meer weggeraakt.Hier 500+ waarvan gegarandeerd 400+ op Epic, en geen enkel vangekochtgespeeld.
dit, ik laat ook veel van die gratis games passeren omdat ik weet dat ik het toch nooit ga spelen. ik heb al moeite om de games te spelen die me wel boeien, dan ben ik echt niets met bagger of zelfs triple A games in een genre dat me niet aanspreekt.Ik claim tegenwoordig enkel games die ik ken of die me aanstaan, ben gestopt met alle (bagger) te claimen
Idem. Onlangs was Bloons gratis. Kijk 20 jaar geleden was dat eens leuk als Flash game, maar om dat op mijn Epic account te hebben? Nee merci.Ik claim tegenwoordig enkel games die ik ken of die me aanstaan, ben gestopt met alle (bagger) te claimen
die is wel de moeite![]()
Greak: Memories of Azur
Greak: Memories of Azur is a side scrolling single-player game with hand-drawn animationswww.gog.com
It is the year 2034.
Beneath the ruins of post-apocalyptic Moscow, in the tunnels of the Metro, the remnants of mankind are besieged by deadly threats from outside... and within.
En zoals bij elke grote free release, zit het hele backend bij Epic op zijn gat.Death Stranding Directors cut
En zoals bij elke grote free release, zit het hele backend bij Epic op zijn gat.
Wow, dat had ik niet verwachtDeath Stranding Directors cut
Raar, ik heb nochtans de DC kunnen claimen.
De gewone versie werkt wel, mss was dat een fout.

En het klopt:Morgen zou het fist: forged in shadow torch zijn als de info correct is.
Voor mij mag er nog een zombie game komen in de stijl van world war Z en het is compleet.
Death stranding is wel![]()