Graspop Metal Meeting 2026

streaming kan dit jaar via vrt max ipv die crappy proximus website van de voorbije jaren: https://www.vrt.be/vrtmax/themas/fe...&utm_source=graspop-be&utm_campaign=festivals
Wel zalig dat je daar alles per podium kan volgen, was dat andere jaren ook zo? Ben normaal altijd het hele weekend daar maar door omstandigheden niet kunnen gaan dit jaar. Langs de andere kant ook wel blij dat ik er niet ben door die extreme temperaturen, normaal weer is toch echt zeldzaam op GMM...

Wel zalig dat je daar alles per podium kan volgen, was dat andere jaren ook zo? Ben normaal altijd het hele weekend daar maar door omstandigheden niet kunnen gaan dit jaar. Langs de andere kant ook wel blij dat ik er niet ben door die extreme temperaturen, normaal weer is toch echt zeldzaam op GMM...
Vorige jaren was dat met Proximus op de site als ik mij niet vergis. Werkte niet altijd even goed.

Niet echt Graspop gerelateerd maar Hellfest is op dit moment ook aan de gang in Frankrijk, door de hitte hebben ze daar een beperking op de verkoop van alcohol gezet morgen.

0VFRzwV.png

Die streams op VRT Max zijn wel leuk maar dat ze er dan last minute annuleren is wel ferm balen. Ik zat al heel het weekend uit te kijken naar Black Label Society en zonet op de laatste seconde geannuleerd :sop: fok joe Graspop

Die streams op VRT Max zijn wel leuk maar dat ze er dan last minute annuleren is wel ferm balen. Ik zat al heel het weekend uit te kijken naar Black Label Society en zonet op de laatste seconde geannuleerd :sop: fok joe Graspop
Is toch niet fuck you graspop. Zelfs niet fuck you VRT. Dat is als de band geen toestemming geeft om te streamen.

Net zoals later vandaag Def Leppard & Mastodon geen toestemming gegeven hebben:
5L7IGfz.png

Dunno wanneer Black Label Society geen toestemming gegeven heeft natuurlijk maar ik dacht dat ik er eerder vandaag toch ook al "GEEN STREAM" zag bijstaan. Kan je voor heel de dag zien in de tab vandaag.

Is toch niet fuck you graspop. Zelfs niet fuck you VRT. Dat is als de band geen toestemming geeft om te streamen.

Net zoals later vandaag Def Leppard & Mastodon geen toestemming gegeven hebben:
5L7IGfz.png

Dunno wanneer Black Label Society geen toestemming gegeven heeft natuurlijk maar ik dacht dat ik er eerder vandaag toch ook al "GEEN STREAM" zag bijstaan. Kan je voor heel de dag zien in de tab vandaag.
Weet ik ook wel dat het van de band afhangt. Alleen zou ik verwachten dat in de programmatie enkel de bands worden opgenomen die reeds toestemming hebben gegeven, en bij BLS stond er tot net ervoor nog gewoon ‘gepland’ - ik heb een paar keer gekeken omdat ik de bui al voelde hangen :unsure:

Soit, ik was gewoon enorm teleurgesteld :tongue:

Een paar minuutjes van Alice Cooper op de stream gezien, hoe slecht was die Nirvana cover wel niet :lol:

Nu Electric Callboy :cheer:

Terug
Bovenaan