Graspop Metal Meeting 2026

Is dat altijd zo dat ze het stopzetten? Ik wou nog een ticket blauwe parking voor zaterdag maar is al vol (is rode parking ook ok vanuit Leuven?). Ik zocht ook nog een zaterdag ticket voor iemand die nog mee wil.
Geen idee, snap ook niet waarom ze dit doen. Uiteindelijk is het wel nog gelukt om te koop te zetten via ticketmaster, dus als iemand interesse heeft: je krijgt een officiële link van ticketmaster en zo kan je direct betalen.

Ik heb Bulls On Parade wel al een paar keer gezien, niet slecht voor op je lokaal festival van €15 en pintjes aan €2.

Affiche staat er nu ook vol mee; Deaftones, Korn Again, NIN UK, Pablo Honey, Ultimate Ozzy ... Wie gaat daar naar kijken vraag ik me af?
tbf, ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om nog aan een fantsoenlijke vervanger te geraken een dag op voorhand :unsure:

Die andere coverbands lijken ook allemaal geprogrammeerd te zijn als afterparty-bands in de metaldome. Dus het is niet dat ze een prominente plaats op de affiche hebben ofzo :p

tbf, ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om nog aan een fantsoenlijke vervanger te geraken een dag op voorhand :unsure:

Die andere coverbands lijken ook allemaal geprogrammeerd te zijn als afterparty-bands in de metaldome. Dus het is niet dat ze een prominente plaats op de affiche hebben ofzo :p
En mij altijd zeer goed mee geamuseerd! Bon jovi coverband enkele jaren geleden was top 🤘

Ik heb Bulls On Parade wel al een paar keer gezien, niet slecht voor op je lokaal festival van €15 en pintjes aan €2.

Affiche staat er nu ook vol mee; Deaftones, Korn Again, NIN UK, Pablo Honey, Ultimate Ozzy ... Wie gaat daar naar kijken vraag ik me af?
Dat zijn groepen die spelen rond 3-4u 's nachts zeker?

streaming kan dit jaar via vrt max ipv die crappy proximus website van de voorbije jaren: https://www.vrt.be/vrtmax/themas/fe...&utm_source=graspop-be&utm_campaign=festivals
Zalig, goed om weten!

Terug
Bovenaan